Zelio bi znati koliko obrtaja nabije anlaser od auta na 12v i koliku snagu ima...
Koliko moze raditi bez prestanka i sta bi trebao uraditi da bi mogao duze da radi msm da se nepregrijava...
Vidim na internetu ljudi stavljaju te motore na bicikla pa je i meni dosla ta ideja..pozz
Sto se tice snage verovatno pise na samom anlaseru ili vidi koji je model pa probaj naci na internetu nesto vise o njemu, a verovatno ces i naci koliko obrtaja ima. Mislim da sam citao negde da ti motorici nisu bas najbolji za koriscenje u te svrhe koje ti zelis posto valjda nisu predvidjeni za dugi rad, ali ako gresim neka me neko ispravi.
Kad pijemo, mi se i napijemo.
Kad se napijemo, mi i zaspemo.
Kad spavamo, mi ne činimo grehe.
Ako ne činimo grehe, onda idemo u raj.
Zato i pijemo da bi otišli u raj.
Ima razlike od auta do auta tj. za jači mator treba i jači anlaser, ali za pogon bicikle nema problema tj. možeš iskoristiti - izaberi neki manji tj. lakši anlser i dakako jeftiniji ...
Da li može objašnjenje . slika ili skica kako je spojen namotaj rotora anlasera .
Dakel između dvije nasuprotne lamele kolektora je jedan namotaj ili dva? ..o čemu to ovisi ?
A kakve ćeš baterije koristiti,olovne su teške i kratko traju, litiumske skupe i još ne smiješ veliku struju iz njih vući a to je ono što alanser uradi prilikom pokretanja. Dosta bi bilo malo zapendalat i to bi moglo funkcionirati. Samo umjesto čahura staviš ležaje, ventilator nije obavezan ali nebi bilo loše stavit jer bi se kod većih uzbrdica mogao dobro zagrijati
Upravo ovako kako je nacrtano, prebroj koliko ima plocica na kolektoru i podijeli sa 2 dobices koliko ima "paralelnih" polova jedan do drugoga. Svi alnaseri imaju 4 četkice (koliko ja znam) sto znaci da su dvopolne masine.
Ajmo ovak http://www.youtube.com/watch?v=Xi7o8cMPI0E
Pretpostavimo da je ovo taj anlaser ..odnosno rotor .
Ovaj rotor ima jedan namotaj i jedan par lamela na kolektoru .
Zamislimo da u ovaj video dodamo još jedan namotaj i još jedan par lamela .
Ono kaj ne razumijem zašto su ta dva namotaja međusobno povezana ..dakle provjerom multimetrom omski sve lamele su u kratkom spoju .
Gledam ovaj svoj rotor na svakoj lameli su zalemljene dvije žice .
Ja brijem da svaka lamela mora biti samo spojena preko namotaja s lamelom na suprotnoj strani kolektora ?
niho wrote:Upravo ovako kako je nacrtano, prebroj koliko ima plocica na kolektoru i podijeli sa 2 dobices koliko ima "paralelnih" polova jedan do drugoga. Svi alnaseri imaju 4 četkice (koliko ja znam) sto znaci da su dvopolne masine.
Ne znam kakvo pojasnjenje treba bilo kome za obican serijski jednopolni motor, ma koje snage bio. Ja takvu izvedbu anlasera nisam vidio i zato sam napisao. Dvopolna masina se radi upravo iz razloga smanjenja broja obrtaja, povecanja obrtnog momenta i mirnije struje starta. Bas bih volio vidjeti, ako imas sliku ili bar naziv auta, u kojem se koristi jednopolni anlaser. Bio bih ti zahvalan!
U stojadinu iz 1972 je sve FIAT-ovo, tek su se počeli pomalo slagati od 1974. godine domaći dijelovi ( motor u Rakovici, anlaser Iskra, Alternator i regler Iskra-Čajavec...