BEDINI MOTOR

Forum o svemu i svačemu, ALI vezanim za elektroniku.

Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax, LAF

cikljamas
Pravo uznapredovao :)
Pravo uznapredovao :)
Posts: 410
Joined: 18-10-2008, 13:58
Location: zagreb

Re: BEDINI MOTOR

Post by cikljamas »

Na zalost, emiter i baza su pravilno odredeni od samog pocetka, a kad je Mataya prilozio link od onog
tipa sto prema simetriji kucista i nogica od emitera i baze pokazuje gdje je sta, onda sam i taj njegov
prikaz usporedio sa mojim multimetar-odredenjem gdje je emiter, a gdje baza i situacija je bila
identicna, jedino sto bi moglo biti u pitanju je da je u tvornici nekom cudnom igrom sudbine emiter
i baza zamijenjena, mislim lako ja okrenem tranzic i ispitam tako, al mislim da mozda nece za to niti
biti potrebe, ako vas komentar na ono sto cu vam sada opisati krene u nekom drugom smjeru, a ne u
smjeru sumnje na zamjenu emitera i baze, a mozda vam ono sto slijedi jos vise ukaze bas na to, ajmo
vidjet :
Naime, ovako : kad sam nagurao u onu rupu gdje dolazi jezgra ove nasjecene elektrode (brate moro
sam da ih secem onim velikim provalnickim kljestima, promer 2.5 mm) i kad sam s njima isprobao
moj slavni BEDINI evo sta se dogodilo : prvi puta do sada sam svedocio sposobnosti rotora da zaista
odbije neodimijske magnete na rotoru kako treba, jer do sada nije bio u stanju odbiti iz polozaja
kad su magneti najblize jezgri jer bi privlacna sila same jezgre bila jaca od sile odbijanja elektromagneta...
DAkle, to mi se cini zanimljivim pokazateljem i jednim korakom naprijed...
Idemo dalje :
Kad spojim onu tinjalicu od toga nema fajde jer preko nje nije zatvoren krug(vjerojatno zbog plina,
al ustvari vise zbog toga sto to nije ta tinjalica koja treba jer i ona je punjena plinom, jel tako, a
ona bi valjda trebala da radi...), ali kad spojim s onom malom zaruljicom od auta od pozicijskog
svjetla onda dobivam konstantno svjetlo...A SAD ONO NAJVAZNIJE sto bi moglo mozda napokon
pridonijeti da se konacno priblizimo konacnom odgovoru :
Dakle, spojimo kleme od akumulatora i zaruljica svijetli, e sad kad magnet stavim u ravninu s
jezgrom rotora i KRATKO SPOJIM emiter i colector, jezgra odbije magnet i u tom trenutku se
zaruljica gasi...
Dakle, zaruljica se gasi pri odbijanju, a ne pali kako sam ja mislio...
E sad sta znaci da kratko spojim emiter i colector jer znam da cete me to pitati, pa da vam
objasnim prije nego me pitate... Naime zaruljica je upravo spojena izmedu emitera i colectora,
a ja spojim emiter i colector prije zaruljice, u tom trenutku zaruljica dobije manje struje nego
sto joj treba da bi svjetlila i ugasi se, a elektromotor dobije taman onoliko vise snage koliko mu
treba da odbije magnet i to je to...
Zadnja karika koja nam u ovoj prici nedostaje je to da ovo sto sam sad opisao i uocio zahvaljujuci
jezgri od elektroda za varenje, dakle da taj postupak bude automatski i kad zavrtim rotor da se
on nastavi vrtiti, a ova opisana procedura nastavi izvrsavati sama od sebe...
MOzda bi sad trebao dodati onaj potenciometar, koji sam skinuo kad sam vidio da mi nije od
nikakve pomoci...
Cini li vam se jos uvijek da su emiter i baza zamijenjeni ???
banana
brna
Posts: 8
Joined: 07-02-2010, 22:31

Re: BEDINI MOTOR

Post by brna »

Provjeri sve redom, ako se motor vrti ne pokusavaj mjerit voltazu sekundarne zavojnice, nego mjeri voltazu baterije koju punis, jer između zica bez akomulatora nece biti vidljiva voltaza.I pazi da akomulator koji punis bude dobro(obrnuto od prvog) polariziran. Nadam se da sam pomogao.:wink:
brna
Posts: 8
Joined: 07-02-2010, 22:31

Re: BEDINI MOTOR

Post by brna »

I sorry na dabl postu, odjednom mi fali edit tipka.
Pazi da su svi magnetski polovi na rotoru okrenuti u istom smjeru.
vanja393
Pocetnik na forumu
Pocetnik na forumu
Posts: 41
Joined: 17-07-2011, 18:38

Re: BEDINI MOTOR

Post by vanja393 »

Pozdrav, i sta bi na kraju. Da li funkcionise. Vidim da nije bilo rasprave na ovu temu vec duze vrijeme, pa ako neko jos uvijek planira da ga pravili ili vec pravi da dam i ja svoj doprinos

http://freeenergy.freeforums.org/index.php

Pogledajte na ovom forumu vjerujem da ima sve informacije o ovom motoru. Vjerovatno cu pokusati nesto praviti pa cu postaviti rezultate ako bude ista uspio. U medjuvremenu ako ima kakvih savjeta ili preporuka samo izvolite :D
User avatar
WhiteHead
Pravi forumaš
Pravi forumaš
Posts: 1627
Joined: 28-06-2007, 18:36
Location: 75,35k; B&H

Re: BEDINI MOTOR

Post by WhiteHead »

cikljamas wrote:i da napokon ljudi shvate da neki
zakoni fizike ipak ne vrijede...nemojte ovo krivo shvatiti, al evo obecajem da
cu javno priznati da sam magarac ako se ispostavi da je bedinijev motor varka...
Ovdje je zapelo... :D
Ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti
vanja393
Pocetnik na forumu
Pocetnik na forumu
Posts: 41
Joined: 17-07-2011, 18:38

Re: BEDINI MOTOR

Post by vanja393 »

Zakoni fizike su takvi kakvi jesu, nama se svidjalo ili ne, ali ne mozemo iz mjenjati, a kamoli prekrsiti. Za one sa problemom sa semom, zabunama oko kolektora, emitera... i gdje je neonska lampica postavljena, ovo je (nadam se) zvanicna verzija i najjednostavnije objasnjena koliko sam ja mogao pronaci na internetu:

http://www.youtube.com/watch?v=mOGjLDU2lX8

A ovo je za kalem:

http://www.youtube.com/watch?v=GTjglYb9H3A

Ne vjerujem da je ovaj motor varka, sasvim je moguce proizvoditi energiju na ovakav nacin, bez ikakvog krsenja zakona fizike. Trenutno radim neke testove kolika je izlazna snaga kalemova koji prikupljaju energiju od magnetizma, pa cu izvuci neke zakljucke...

Cujemo se za par dana
User avatar
gurko
Pravo uznapredovao :)
Pravo uznapredovao :)
Posts: 241
Joined: 18-03-2011, 19:28
Location: Srednja BiH

Re: BEDINI MOTOR

Post by gurko »

@vanja393 ... imal' ikakvih rezultata? Kolika je ulazna a kolika izlazna snaga???
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7877
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

Re: BEDINI MOTOR

Post by pedja089 »

Pre svih tih gluposti treba se upoznati sa merenjem signala razlicitih oblika signala, pa onda govoriti o tome kako je izlazna snaga puno veca od ulazne i slicne debilane...
Po svim klipovima se koriste instrumenti koji su predvidjeni za merenje sinusnih napona, a ne za nakaradne oblike kao sto se javljaju na motoru...
vanja393
Pocetnik na forumu
Pocetnik na forumu
Posts: 41
Joined: 17-07-2011, 18:38

Re: BEDINI MOTOR

Post by vanja393 »

Koliko sam ja shvatio iz principa rada motora, i sto se tice ulazne i izlazne struje: Kada se magnet priblizi kalemu on indukuje struju veceg napona na kratko vrijeme (sto bi se nazvalo siljak) koji dostize cak i do 200 V, ali na kratko vrijeme tako da baterija i ostale komponente nece pregoriti (tu upada neonska lampica radi sigurnosti). Kada je magnet direktno iznad kalema struja se vise ne indukuje, vec se iz primarne baterije salje signal niske amperaze u kalem i gura magnet od sebe (jednostavno receno).

Medjutim, efikasnost ovog motora zavisi od samog kalema, i magneta koji se koriste. Jedan kalem na kom moze biti 450-1000, cak i vise namotaja (sto vise to bolje), proizvodice vise el. energije. Ovakav motor sa jednim kalemom od recimo 850 namotaja ima efikasnost oko 57%, sto znaci da proizvodi 57% energije u odnosu na koju koristi. Ako uzmete u obzir da na ovaj motor mozete staviti neodimijanske magnete, i jos kalema, efikasnost bi bila oko 300% i vise.

PS. Radicu na ovom projektu, ali imam drugih stvari kojima moram posvetiti paznju, tako da ocekujem da ce biti gotov za oko mjesec dana

Pozdrav :D
vanja393
Pocetnik na forumu
Pocetnik na forumu
Posts: 41
Joined: 17-07-2011, 18:38

Re: BEDINI MOTOR

Post by vanja393 »

A sto se tice mjerenja ulazne i izlazne snage, ne mjeri se sinusno kretanje, vec voltaza u baterijama. Ako u primarnom akumulatoru imas recimo 12 V, a u sekundarnom 8V, i pustis da radi recimo sat vremena, i poslije toga izmjeris u primarnoj 11 V, a u sekundarnoj isto 11V onda znas da imas napredak.
User avatar
WhiteHead
Pravi forumaš
Pravi forumaš
Posts: 1627
Joined: 28-06-2007, 18:36
Location: 75,35k; B&H

Re: BEDINI MOTOR

Post by WhiteHead »

E jbg. ako je tebi to mjerilo onda opet jbg.
Jedino mjerilo za accu je Ah (ampersat), šta je s tim ?
WhiteHead wrote:
cikljamas wrote:i da napokon ljudi shvate da neki
zakoni fizike ipak ne vrijede...nemojte ovo krivo shvatiti, al evo obecajem da
cu javno priznati da sam magarac ako se ispostavi da je bedinijev motor varka...
Ovdje je zapelo... :D
Biće ovih životinja još.....
Ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti
vanja393
Pocetnik na forumu
Pocetnik na forumu
Posts: 41
Joined: 17-07-2011, 18:38

Re: BEDINI MOTOR

Post by vanja393 »

Nazalost bez gotovog uredjaja ne mogu nista reci sigurno o tome koliko ampera proizvodi, samo znam da je potrosna amperaza veoma niska (opet zavisi od kalema). Kada bi gledao na osciloskopu bez sekundarne baterije uocio bi "siljke" kao sto sam vec pomenuo, a kada bi prokljucio sekundarnu bateriju siljci sa osciloskopa bi nestali (jer su oni preusmjereni u punjenje baterije).

Ako za neko odredjeno vrijeme napunis gotovo praznu bateriju od 12V dok primarna baterija je pala za recimo 2V (znaci 10V), to ti je sve sto je potrebno da vidis da motor radi.

Cujemo se uskoro :D
Sloboda2012
Posts: 1
Joined: 31-05-2012, 10:28

Re: BEDINI MOTOR

Post by Sloboda2012 »

Procitao sam sve sto je do sada napisano i moram priznati da je motor na kojem radite impresivna stvar i ne sumnjam da ce to neko od vas i napraviti. Ja sam krenuo drugim putem odnosno sa Ed Grayevim impulsnim motorom koji bi trebao biti jos jednostavniji od Bedinijevog. Prvo sto sam uradio htio sam da isprobam kako da od el.motora sever, 18,5 KW napravim generator. Radi se o trofaznom dvopolnom asihronom kaveznom motoru sa sest spula. Izvadio sam rotor odnio kod tokara i po duzini usjekao 6 utora duzine 200mm, sirine 20 i dubine 10 mm. U te utore sam stavio po dva neo magneta ukupno 12 u 6 utora koje sam kupio u Artasu u Zagrebu. Zaljepio sa epoksidnom dvokoponentnom smolom za metale. Vratio sam rotor nazad i remenicu vrtio namotanom spagom kao da palim motokultivator. Sijalica od 100 W je blijedo zasvjetlila. Da ne davim, Zavrtio sam ga sa drugim trofaznim motorom na 750 okretaja davao je tri puta po 45 V na izlazu znaci dobio sam iz trofaznog asinhronog motora tri puta monofazni generator. Pa ga zavrtio na 1450 okretaja dobio 90 V pa na 2200 okretaja pa dobio 135 volti. Sljedeci potez je na 2900 okretaja kolika je i njegova brzina kada radi kao el. motor. Bio sam na puno foruma i niko mi ne moze reci jesam li na dobrom putu ili ne ali moje pitanje vama je drugacije. Ja bi htio da ga vrtim sa Ed Greyem. Nabavio sam komponente ali nemam vremena da se ozbiljnije posvetim pravljenju a ni para da pogrijesim. Za one koji ne znaju sta je ed grey motor evo ukratko napravis pretvarac sa 12 na 1000 V DC ali samo 60mAmpera pa to prikopcas na elektrolitske kondenzatore 3x450V/470mikrofarada spojenih u seriju, dalje to prikopcas na svjecicu podesenu da pali na 1000 V, i sa svjecice na el. magnet namotan sa 100.000 namotaja zice 0.12mm. Nasuprot mu stavis jos jedan isti takav okrenut sjever na sjever i sustina bi bila da kad to kratko spojis da bi se trebala javiti ogromna odbojna magnetna sila u kojoj se odbojna snaga mjeri u 500 do 1000 kila. Ima li neko da je eksperimentisao sa tim jer ne trose mi se pare na pravljenje el magneta ako ne mogu znati da ce udarna sila biti dovoljna da okrece moj generator. Znam da je sve ovo zbrda zdola ali nemam vremena vec samo dok dijete spava inace :azdaja: :(
vanja393
Pocetnik na forumu
Pocetnik na forumu
Posts: 41
Joined: 17-07-2011, 18:38

Re: BEDINI MOTOR

Post by vanja393 »

Kao prvo dobrodosao na raspravu, drago mi je da imamo jos nekoga sa velikim ambicijama, a da mu se ne trose pare haha :D . Moram priznati da nisam nikad cuo za takav motor, ali koliko sam shvatio iz sema i snimaka na youtube-u da radimo na istom polju. Princip rada tog motora je relativno slican nacinu rada Bedinijevog motora, moracu malo da proucim detaljnije prije nego sto izvucem nekakve zakljucke, ali bih ti savjetovao da krenes od malih i sto jednostavnijih postavki, pa tek onda krenes na velike razmjerama.

Pozdrav :D
User avatar
zlatkoMM
Pravo uznapredovao :)
Pravo uznapredovao :)
Posts: 240
Joined: 19-07-2010, 01:10

Re: BEDINI MOTOR

Post by zlatkoMM »

Ovo je vrlo interesantna rassprava, pa evo pošto nisam stvarno dugo bio na forumu da i ja bubnem
nešto recimo kao pametno.
Jedna je stvar taj 'bedini motor' koji je u stvari monopolarni motor.
Dakle bitno je da uzmete obicne feritne magnete sa strogo definiranim polovima .
One koje su obijeni plavo ili crveno.
Bitno je da onaj pol koji prolazi pored namotaja tj jegre namotaja bude sjeverni pol.
Ako se ne varam plave boje.
Broj namotaj zavojnice mora biti donekle proracunat tj.
Ako uzmemo da je najmanje 3 zavija po voltu to je 3*12=36 što je malo,
dakle treba uzet recimo 10*12= 120 namotaja - dakle 120*2 bifilarno motano.
Jezgra po meni je najbolje da je od punog mekog željeza ,ne celik dakle neka možda
betonska debela žica npr 12mm ili 14 mm.
Ahh da to mi je sve u planu.

Ali da se ja vratim na nešto jednostavnije Joule tief kao desulfator (punjac) starog
akumulatora .
U suštini taj sklop radi slicnu stvar ,stvara impulsnu struju frekvencije cca 50kHz
dakle koliko sam skužio rastvara sulfate i na taj nacin vraca kapacitet starom akumulatoru.
Koliko sam vidio na netu.
U taj stari akumulator je ulivena voda a ne sulfatna kiselina.
Napravio sam danas takav jednostavni sklop.
20 namotaja bifilarno na torusnu jezgru iz nekog PC napajanja.
Žica za bazu je tanka 0.3 mislim a ova druga koja ide na kolektor je 0.8-0.9.
Na bazu je spojena preko otpornika od 1k2 2W.
Ali napravio sam greešku jer mi je pogonski akumulator slab 10.6V i nemože
dati dovoljno snage za punjenje onog starog potpuno praznog u kojem je voda.
Da sklop ipak radi provjeri sam umjesto tog starog akumulatora stavio sam malu žaruljicu od 12V-2W
koja fino svijetli i na njoj je napon od 13.9V an na pogonskom akumulatoru 9.8V.
Tranzistor sam uzeo stari iz Ei-Niš TV - horiznotala SCU -koucište TO-3.
Kad malo bolje dotjeram sklop uslikat cu to i nadam se da ce bit nekog
stvarnog efekta...

pozdrav
User avatar
TeslaAC
Posts: 3
Joined: 11-01-2014, 02:14
Location: Bjelovar

Re: BEDINI MOTOR

Post by TeslaAC »

Pozdrav ljudi. Novi sam član na forumu, upravo se učlanio. Bavim se elektronikom već dosta dugo, i tako među mnogim forumima na netu nisam se mogao odlučiti gdje se učlaniti, pa eto elektronika.ba mi se čini najbolji forum. No baš sam neki dan otkrio Bedini Motor i ubrzo sam skužio njegov princip rada. I tako sam na ovom forumu jedino pronašao ovakvu temu. Sada uskoro za koji dan počinjem od nule, krenut ću praviti vlastiti bedini motor. Ako mi negdje zapne, nadam se da imam pomoć ovdje :)
Kranc
Posts: 1
Joined: 07-08-2016, 21:34

Re: BEDINI MOTOR

Post by Kranc »

Pozdrav ... da li je neko uspjeo da dovrsi Bedinija do kraja. Vidim da je tema malo zamrla ... ajde javite se pa makar i ako je propao pokusaj .. makar nesto da cujemo :?:
Post Reply