svjetlo poput lasera koje ne šteti očima???

Ako ste početnik ovo je pravo mjesto za vas. Sva opšta diskusija o elektronici i/ili elektrotehnici se treba odvijati ovdje.

Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax, LAF

Post Reply
mualim

Post by mualim »

Poštovanje,
Ovo je moj prvi post i da odmah kažem da sam laik za elektorniku.
Treba mi nešto poput lasera ali da nema štetnih uticaja za čovjekovo zdravlje.

Najbolji primjer za to što mi treba je laser, ali on ima štetan uticaj po čovjekove oči.
Znači bilo šta što će mi omogućiti da baca usmjereni tanki svjetlosni snop sa najmanjom dužinom bacanja od 1,5 metara u boji(crvena, zelena, plava...) a da nešteti ljudskom tijelu.

Dakle ja to neću praviti :), imal gdje da se kupi kodnas, takva neka sprava.
Smjesko
Stariji član
Stariji član

Post by Smjesko »

Poštovanje i tebi laiku,

Najbolje bi bilo da navedeš za što točno trebaš to "laser-like" svjetlo, pa će se možda naći neko rješenje. Dobro bi bilo i da navedeš gdje je to "kodnas" kako bi te netko iz tvog komšilukhooda mogao možda uputiti na mjesto gdje bi se to moglo nabaviti.
mualim

Re: svjetlo poput lasera koje ne šteti očima???

Post by mualim »

:),
Treba mi da ga snimam kamerom na podlozi :) , ozbiljno poslije bi te slike obrađivao za jedan projekat.
Kod nas, pa najprije u Bosni i Hercegovini.
ReNNo_BiH

Post by ReNNo_BiH »

Da bi dobio koherentnu svijetlost treba ti laser. Ako koristis lasere ispod 5mW onda nema straha od oštecenja vida. Za sto vidljiviju zraku ti treba 532nm zeleni laser.
laki_bs
Napredujem
Napredujem

Post by laki_bs »

Naravno, za koherentnu svijetlost treba laser, ali treba biti oprezan sa laserima. Kako god to je polarizovana svjetlost (ljudsko oko ne razlikuje polarizovanu i nepolarizovanu), a ona steti ocima. Cak i obicni "point laseri" imaju stetan efekat na vid...
ReNNo_BiH

Post by ReNNo_BiH »