Obicno se pojacala vece snage izvode s mosfetima (lakse je pri tako velikim snagama kakve tip treba) naravno brojna su i s bipolarnim, što se tiče kvalitete ne prevladavaju ni jendi ni drugi, a cijevi daleko pwnaju.
Naravno nemožemo stavit za mosfet IRFZ46 ili za bipolarnog 2N3055 (lol) i živit,
postoje tipovi tranzistora specijalizirani za hifi (u chipoteke sam vidio, mozda 2-3...) koji se tu koriste, na pojacala s low-cost izlaznim stupnjevima zaboravi
U biti sve direktno ovisi o kvaliteti tranzistora, neko ko ima profinjen 'ukus' ce zapazit i razliku između dva ista tranzistora a da nekazem sta ce bit kad se zagriju i sl...
Cijevi su izuzetno stabilne al imaju malu snagu s obzirom na veličinu, nakon sto se filament ugrije do temperature imaju daleko najbolji zvuk od svega...
PS. osim sta je mosfet mozda elektricki slican (iako ni tu nije isti) triodi al u audio tehnici to su nebo i zemlja i nema ih uopce smisla usporedivati!
Vijerojatno zato sto ima vise slova !! MOS pa FET pa kad dodas i polaritet N ili P === N-MOSFET !!!!! Very Happy ili zato sto ga podsijecaju na dobre stare cijevi !! iako to bas i nije isto !!!
Stvarno nekad sam i odarzavao "opremu" jednom bendu za svirke i po mom iskustvu najmanje problema je bilo s cijevnim pojacalima , toplo /hladno , bura/ljetne zege oni rade kao da se to njih ne tice !! Dok s jednim 2x500W pojacalom tranzistorskim su malo malo pa problemi cak i sa spojevima ali najvise s grijanjem [pregrijavanjem] !!!!!! Posto danas nije problem vise nac cijevi ne samo kopije vec i full orginale [ pogotovo RCA] najbolje bi bilo napravit jedno cijevno pojacalo 25--50W za "stancic"
Cuj, cijevi, za hifi, su vrlo cijenjena stvar, cijena je uglavnom troznamenkasti broj i lako moguce u eurima...
50W cijev za hifi bi bome bila povelika i kostala vise etisuca eura, one 18W su nesto jeftinije al uglavnom se radi (jos uvijek) o povecim cijenama...