Code: Select all
ECU
Eh sad ja imam jednu malu smetnju na tom analognom signalu, kod gašenja gatea N-mosfeta na adc dobijem spike. Iako mi generalno za sad ne smeta i ne pravi problem , ali svejedno bi ga thio rješit i pokušat dokučit odakle dolazi.
Žuta je linija gate mosfeta, zelena adc signal
https://i.postimg.cc/kX8xrMzL/smetnje.png
A shema je točno ovakva
https://i.postimg.cc/xCYZmFH1/shema-ECU.png
Dakle mosfeti su spojeni u liniju sa na pločici, na kraju te pločice je čvorište i iz njega idu dije žice jedna je 1 mm2 prema šasiji a druga je 0.22 mm2 prema mikrokontroleru. Na toj istoj pločici je linerni regulator GND mu je spojen isto na to čvorište a napajanje dobija iz drugog mjesta
Protokomjer je spojen posebnom žicom na šasiju auta, napajanje dobija odakle i solenoidi. A iz njega izlaze dvije žice koje su analogni signal i njegov GND koji su spojeni direktno na mikrokontroler 0.22 mm2 . Žice su pletene jedna uz drugu
Nadam se da sam uspio objasnit da predočite kako sistem izgleda i gdje bi mogao biti problem
Možda je i negdje ground slab ili problem u konetkorima ili sami osciloskop provodi smetnje(znalo mi se desit) ali samo želim znat dali sam na dobrom putu.
Očigledno smetnja ne dolazi od motora nego je negdje greška u načinu spajanja
Moram napomenut da smetnje nisu uvijek prisutne
https://i.postimg.cc/TYwrkMXW/smetnje2.png