kontroler mojih snova.. samo kako?!?
Moderators: pedja089, stojke369, trax, InTheStillOfTheNight
kontroler mojih snova.. samo kako?!?
rijec je o kontroleru za pogon elektricnog automobila, ali ne bilo kakvom! lozim se na njega godinama vec, i mislim da sam dosao u situaciju gdje ga zelim napraviti vise nego ga kupiti (mada ni to na kraju nije iskljuceno), ali mislim da ako ga mi nanovo razvijemo moze biti pristupacniji i dostupniji svima. naravno, ako bude zainteresovanih. namjerno sam postavio temu medju avr kontrolere jer su meni oni licno nagodniji zasad, ali svaka sugestija je dobro dosla.
dakle, imamo podatke koji bacaju na g.zicu:
# Maximum nominal input voltage range for Lead Acid batteries: 72 to 348 volts.
# Absolute maximum fully loaded input voltage range: 36 to 400 volts**
# Maximum motor current at 50°C heatsink temperature: 2000 Amps for Z2K, 1000 Amps for Z1K
# Maximum Battery Current at 200V: 1900 Amps for Z2K, 950 Amps for Z1K
# Maximum Battery Current at 300V: 1770 Amps for Z2K, 885 Amps for Z1K
# Maximum Battery Current at 400V: 1600 Amps for Z2K, 800 Amps for Z1K
# Continuous motor current @ 50°C coolant temp & 100% Duty Cycle: over 600 Amps for Z2K, 300 Amps for Z1K
# Peak Power: 640,000 Watts for Z2K, 320,000 Watts for Z1K
# PWM frequency 15.7 kHz
# Power devices IGBT
# Voltage Drop: < 1.9 volts at maximum current
vise detalja na http://www.cafeelectric.com" onclick="window.open(this.href);return false;
i dokaz da to radi, i to radi dobro u heavy-duty uslovima: http://www.youtube.com/watch?v=zLjnRj2D ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
snaga zadivljuje mada toliko i ne treba osim ako covjek to ne voli, ali sa aspekta kontrole, sigurnosti i kvaliteta, ovaj kontroler je nesto najbolje sto se moze naci.
ko ovo provali makar i peti dio, ima od mene zivotinju na raznju po sopstvenom izboru..
p.s. obratite paznju na hairball iterface i visestruke procesore
dakle, imamo podatke koji bacaju na g.zicu:
# Maximum nominal input voltage range for Lead Acid batteries: 72 to 348 volts.
# Absolute maximum fully loaded input voltage range: 36 to 400 volts**
# Maximum motor current at 50°C heatsink temperature: 2000 Amps for Z2K, 1000 Amps for Z1K
# Maximum Battery Current at 200V: 1900 Amps for Z2K, 950 Amps for Z1K
# Maximum Battery Current at 300V: 1770 Amps for Z2K, 885 Amps for Z1K
# Maximum Battery Current at 400V: 1600 Amps for Z2K, 800 Amps for Z1K
# Continuous motor current @ 50°C coolant temp & 100% Duty Cycle: over 600 Amps for Z2K, 300 Amps for Z1K
# Peak Power: 640,000 Watts for Z2K, 320,000 Watts for Z1K
# PWM frequency 15.7 kHz
# Power devices IGBT
# Voltage Drop: < 1.9 volts at maximum current
vise detalja na http://www.cafeelectric.com" onclick="window.open(this.href);return false;
i dokaz da to radi, i to radi dobro u heavy-duty uslovima: http://www.youtube.com/watch?v=zLjnRj2D ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
snaga zadivljuje mada toliko i ne treba osim ako covjek to ne voli, ali sa aspekta kontrole, sigurnosti i kvaliteta, ovaj kontroler je nesto najbolje sto se moze naci.
ko ovo provali makar i peti dio, ima od mene zivotinju na raznju po sopstvenom izboru..
p.s. obratite paznju na hairball iterface i visestruke procesore
Re: kontroler mojih snova.. samo kako?!?
I što ti na kraju treba? Dali imaš kakvo konkretno pitanje tipa "imam motor takav, imam takav izvor napajanja, hoću da ovisno o položaju papučice gasa i trenutne brzine vrtnje motora, AVR xy regulira struju kroz motor" ili samo želiš kopirati "kontroler snova" jer ti se sviđa.
Isto tako nameče se pitanje koliko imaš iskustva u programiranju mikrokontrolera, te u kojem programskom jeziku misliš raditi?
Isto tako nameče se pitanje koliko imaš iskustva u programiranju mikrokontrolera, te u kojem programskom jeziku misliš raditi?
Re: kontroler mojih snova.. samo kako?!?
I koju kolicinu love imas na raspolaganju jer IGBT-i za ovakve struje nisu nimalo jeftini...
Re: kontroler mojih snova.. samo kako?!?
-motor je planiran dc iz viljuskara, najpristupacniji za nabaviti, ja imam dostupnih par komada;
-nisam nesto strucan u programiranju kontrolera, ali imam kolegu u kancelariji koji je programer dugogodisnji svega i svacega, pa skupa eksperimentisemo. ja takodje se takodje godinama bavim telemetrijom i industrijskom automatizacijom ali sam vise hardveras, senzori, plc-ovi itd. ja sve sto mogu ponuditi u datom trenutku su podaci onog kontrolera i sve njegove karakteristike. vise glava je pametnije od jedne, zasada algoritam i odabir tehnickog rjesenja bi bio dovoljan. ne mora 640 KW; 100 KW sa mjenjacem ce da rasturi.
- poenta treba da je pouzdan kotroler, a prejak !!!, slabijih ima kupiti za manje para.
-znam da je puno para, cak sam spreman kupiti i originalni kontroler, ali je lista cekanja velika. konverzija bi kostala sa motorom i baterijama 7000-10000, a nije ni auto cokolada da je jeftino. ako stsnem m.da investirao bih u njega dogodine jer sam planirao mijenjati auto, ili ugraditi struju u postojece, sad se spremam samo psihicki dugorocno gledano, ako bi radilo, i isplatilo bi se!!
-nisam nesto strucan u programiranju kontrolera, ali imam kolegu u kancelariji koji je programer dugogodisnji svega i svacega, pa skupa eksperimentisemo. ja takodje se takodje godinama bavim telemetrijom i industrijskom automatizacijom ali sam vise hardveras, senzori, plc-ovi itd. ja sve sto mogu ponuditi u datom trenutku su podaci onog kontrolera i sve njegove karakteristike. vise glava je pametnije od jedne, zasada algoritam i odabir tehnickog rjesenja bi bio dovoljan. ne mora 640 KW; 100 KW sa mjenjacem ce da rasturi.
- poenta treba da je pouzdan kotroler, a prejak !!!, slabijih ima kupiti za manje para.
-znam da je puno para, cak sam spreman kupiti i originalni kontroler, ali je lista cekanja velika. konverzija bi kostala sa motorom i baterijama 7000-10000, a nije ni auto cokolada da je jeftino. ako stsnem m.da investirao bih u njega dogodine jer sam planirao mijenjati auto, ili ugraditi struju u postojece, sad se spremam samo psihicki dugorocno gledano, ako bi radilo, i isplatilo bi se!!
Re: kontroler mojih snova.. samo kako?!?
dali znaš za ovaj forum????
http://e-vozila.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
tamo se to naveliko komentira i radi...
http://e-vozila.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
tamo se to naveliko komentira i radi...
Re: kontroler mojih snova.. samo kako?!?
bob4 wrote:dali znaš za ovaj forum????
http://e-vozila.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
tamo se to naveliko komentira i radi...
hvala, pogledacu..
Re: kontroler mojih snova.. samo kako?!?
Baš šteta, a tema je prilično zanimljiva. Šteta zato jer mi se čini da za autora teksta kontroler je crna kutijica koja obavlja posao, što je ok, elektronika je preopširno područje da bi svi znali sve, no čisto sumnjam da će ti ovdje netko tako opsežan posao napraviti za kikiriki. Takav algoritam, kako ga ti zoveš, zahtijeva tjedne, ako ne i mjesece rada, te testiranja na "mašineriji" koju očito još nemaš sklopljenu.
Re: kontroler mojih snova.. samo kako?!?
u mom slucaju kutijica je zelena, i ima vodeno hladjenje..
kako god da nazovem ovaj uredjaj neko ce ga zvati drukcije, ali poenta je da za kontrolu motora automobila (u kojem cu da se vozim ja!!) treba POUZDAN kontroler. ja mogu sam napraviti neki pwm DC kontroler, ili prilagoditi neki od frekventnih ivnertora za AC pa da auto vozi, ali ne mogu sam napraviti zilla z2k. plc-ovi sa kojima ja radim su sa 12+ bitnim ad konverterima, i digitalnim izlazima brzine do 500 kHz, tako da se to moze vrlo lako rijesiti i na takav neki konvencionalni nacin. ja mogu sakupiti ekipu koja bi to razvila samo tako, ali njihovo vrijeme bi bilo skuplje od gotovog kontrolera.
ovakav projekat zahtijeva predanost koju moze imati samo onaj koji zeli da ovo posjeduje, a ne da samo ispadne pametan, sto znaci ko hoce, pravice.
ne treba ovo niko da napravi meni, ja imam kapital da ovo kupim u granapu, ali onda cu ga imati samo ja. treba da se dovoljno ljudi uhvati u kostac sa problemom visokih visokofrekventnih struja, za sto opet treba motivacija.. ja sam zaljubljenik u voznju automobila, imam i jednog oldtajmera koji me kosto vremena i zivaca (da ne kazem para!!), dovoljno da znam da cu i na ovom krv propisati!
ovo se sve moze istestirati na stolu sa par plocica za razvoj sto se tice avr softvera, fazon je kako inkorporirati feedback sa senzora (kojih senzora pitanje je sad, zbog toga sam i otvorio raspravu da cujem jos misljenja) u proces kontrole motora. znam da je ovo pravo komplikovano i zahtjevno, ali da sam htio pitati ljude sto ne znaju ne bih ovdje ni pitao.. respect
hajmo raja da ovo napravimo, vec su ga izmislili drugi, samo ga treba opet izmisliti.. zamislite lice vozaca porschea kad ga uzme elektricni s-paket !
kako god da nazovem ovaj uredjaj neko ce ga zvati drukcije, ali poenta je da za kontrolu motora automobila (u kojem cu da se vozim ja!!) treba POUZDAN kontroler. ja mogu sam napraviti neki pwm DC kontroler, ili prilagoditi neki od frekventnih ivnertora za AC pa da auto vozi, ali ne mogu sam napraviti zilla z2k. plc-ovi sa kojima ja radim su sa 12+ bitnim ad konverterima, i digitalnim izlazima brzine do 500 kHz, tako da se to moze vrlo lako rijesiti i na takav neki konvencionalni nacin. ja mogu sakupiti ekipu koja bi to razvila samo tako, ali njihovo vrijeme bi bilo skuplje od gotovog kontrolera.
ovakav projekat zahtijeva predanost koju moze imati samo onaj koji zeli da ovo posjeduje, a ne da samo ispadne pametan, sto znaci ko hoce, pravice.
ne treba ovo niko da napravi meni, ja imam kapital da ovo kupim u granapu, ali onda cu ga imati samo ja. treba da se dovoljno ljudi uhvati u kostac sa problemom visokih visokofrekventnih struja, za sto opet treba motivacija.. ja sam zaljubljenik u voznju automobila, imam i jednog oldtajmera koji me kosto vremena i zivaca (da ne kazem para!!), dovoljno da znam da cu i na ovom krv propisati!
ovo se sve moze istestirati na stolu sa par plocica za razvoj sto se tice avr softvera, fazon je kako inkorporirati feedback sa senzora (kojih senzora pitanje je sad, zbog toga sam i otvorio raspravu da cujem jos misljenja) u proces kontrole motora. znam da je ovo pravo komplikovano i zahtjevno, ali da sam htio pitati ljude sto ne znaju ne bih ovdje ni pitao.. respect
hajmo raja da ovo napravimo, vec su ga izmislili drugi, samo ga treba opet izmisliti.. zamislite lice vozaca porschea kad ga uzme elektricni s-paket !
Re: kontroler mojih snova.. samo kako?!?
Redzepe, imam ja crvnu kutiju ona je "zakon" za otih komptrolera na avta.
Goni sve "brzine", ima jake struje i napona, moze i na oljdtajmer da se nakačinje.
Hladjenje je isto vodeno isto, samo se uljeva permatntant iz modrice k'oo onaj sa "reklame"..
Eto ako ti pase ovo daj meni tu zivotinju da jedem.
"Fala"
Goni sve "brzine", ima jake struje i napona, moze i na oljdtajmer da se nakačinje.
Hladjenje je isto vodeno isto, samo se uljeva permatntant iz modrice k'oo onaj sa "reklame"..
Eto ako ti pase ovo daj meni tu zivotinju da jedem.
"Fala"
Re: kontroler mojih snova.. samo kako?!?
Zasto istosmjerni motor,zasto ne asinkroni kavezni motor? Znam da je sa stajalista regulacije bolji istosmjerni,ali sve ostalo je sve na strani asinkronog