Popravka trimera
Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax, LAF
Popravka trimera
Znam da ovo nije najbolji forum za ovu temu, ali pošto nas ima jako puno mislim da će se i za ovaj problem netko naći. Kao što naslov kaže popravka trimera Trimer je neki Farmer pro sigurno neki kinez kostao je 900 kuna, ali evo ćetvrtu sezonu je skoro dovršio, dakle 4 godine radi bez problema, a imam mnogo toga za kosit plus da se malo popravi buđet ode se u selo malo kosit, i mogao bih reč da mi se višestruko isplatio. Do prije par dana hladan mi je palio iz trečeg poteza startera, a topal iz prvog poteza, onda ga je bilo jako teško upalit dok je bio topal. I danas otišao ja kosit kad ono neće upalit, probo na sve moguče načini s čokom, bez, ali neće, prvo sam prvjerio je li ima iskre na svječici i iskra uredno dolazi do svječice,a i gorivo dobiva, vidio se kao magla koja dolazi iz cilindra i naravno smrdi na benzin. Poslje sam otvorio karburator, sve brtve očistio, ispuhao, jedino nisam membranu skidao jer sam vidio da se pola nje skida, a pola ostaje na karboratoru, ali je i ona tamo gdje treba biti čitava nije probijena. I sad ja to sve sklopio pročistio pumpiocom napumpo gorivo, iopet probo upaliti, čini mi se da se u jednom trebutku malo upalio na pola sekunde a dalje ništa.
Jer zna itko šta bih moglo biti? Dobiva i zrak i benzin, i iskru na svječici, ali "samo" neće upalit.
Pozz
Jer zna itko šta bih moglo biti? Dobiva i zrak i benzin, i iskru na svječici, ali "samo" neće upalit.
Pozz
Re: Popravka trimera
po narodnom.... "presaugo"
Skini svjećicu i povuci starter 20 puta da se cilindar prosuši...i svjećicu očisti....ako ima crvenu varnicu zamjeni ju novom...
Skini svjećicu i povuci starter 20 puta da se cilindar prosuši...i svjećicu očisti....ako ima crvenu varnicu zamjeni ju novom...
Re: Popravka trimera
Vrlo vjerovatno je membrana u pitanju. Ne mora biti probijena da bi karburator neispravno radio. Ako membrana nije dovoljno napeta i elastična karburator neće dobro, bolje rečeno nikako raditi.
Rješenje je zamjena membrane ili čitavog karburatora. Uz to treba rastaviti motor te dobro očistiti čelo klipa i prstenove od gareži, jer se za 4 godine toga dosta nakupi. To su moja iskustva. Možda netko ima drukčija.
Rješenje je zamjena membrane ili čitavog karburatora. Uz to treba rastaviti motor te dobro očistiti čelo klipa i prstenove od gareži, jer se za 4 godine toga dosta nakupi. To su moja iskustva. Možda netko ima drukčija.
Re: Popravka trimera
a i kad bi kompresiju izmjerio nebi bilo loše....jer možda su se karike izhabale....
Re: Popravka trimera
Svječicu sam bio čistio i dok sam provjeravao je li ima iskre stavio sam ju tik dok otvora u koji onda ide, i kako je benzin išao van iz cilindra zapali se vani, iz toga mogu zaključit da ima i iskre i benzina. Naravno bio sam za slučaj da se presaugo naglo povukao starter 5-6 puta. Neznam više šta da radim. Da probam ovu svječiucu ubacit u motornu pilu da vidim hoce ona snjoim radit?
Što se tiće čiščenja klipa onda bih morao nabaviti novu brtvu za motor, tako da to zbog toga ne bih otvaro, jer te te brtve teško nabavljaju.
Što se tiće mjerenja kompresije mislim da ne bih to trebalo jer je do prije 5 dana potrošio 2 rezervara (4 sata rada) bez ikakvih problema. A čak i da ima malo kompresije trebao bih upalit, zar ne?
Ako bude trebalo gdje mogu nabavit novu membranu, susjedi mi kažu da je to jako teško za nač?
Što se tiće čiščenja klipa onda bih morao nabaviti novu brtvu za motor, tako da to zbog toga ne bih otvaro, jer te te brtve teško nabavljaju.
Što se tiće mjerenja kompresije mislim da ne bih to trebalo jer je do prije 5 dana potrošio 2 rezervara (4 sata rada) bez ikakvih problema. A čak i da ima malo kompresije trebao bih upalit, zar ne?
Ako bude trebalo gdje mogu nabavit novu membranu, susjedi mi kažu da je to jako teško za nač?
Re: Popravka trimera
To je to. Imam isto Farmerov trimer kupljen u Peveca prije godinu dana.josip wrote:Vrlo vjerovatno je membrana u pitanju. Ne mora biti probijena da bi karburator neispravno radio. Ako membrana nije dovoljno napeta i elastična karburator neće dobro, bolje rečeno nikako raditi.
Rješenje je zamjena membrane ili čitavog karburatora.
Odmah na početku se javili problemi s njim. U servisu zamjenjen karburator i od onda radi ko zmaj. Ugl. imaju porpilično loše karburatore.
Ako si ga kupio u Pevecu odi u servis i probaj se dogovoriti s onim čovjekom. Možda dobiješ karburator za siću, jer kolko se sječam puno ih je bilo za djelove.
Re: Popravka trimera
A jel tvo ima bicikl ručke ili one drukčije,motor kod mene je 0,9 KW(1,2 KS) Trimer je prije radio ko lud a sad neznam ni sam. A jel znas gdje bih mogao nabaviti novu membranu za njega? I koliko si platio "novi" karburator u pevecovom servisu? Jer ako dosta košta onda bolje kupit novi trimer. Stvarno mi ga je žao radio je ko lud kostao je 900 kuna snjim sam zaradio 500 kuna u selu, plus sto je kod mene kosio šljivik, kanale, itd. Možda sam i ja malo kriv što je otišo ja ga uvatim i radim s njim ko da je profesionalan.
Re: Popravka trimera
Ne moj nema bicikl ručke, to mu je možda i najveća mana. Zamjenu karburatora nisam ništa platio jer je još bio pod garancijom.
Ako imaju djelova za taj trimer vjerujem da ćeš se uspjet dogovorit s čovjekom koji tamo radi za male pare. U svakom se slučaju kod njih raspitaj.
Ako imaju djelova za taj trimer vjerujem da ćeš se uspjet dogovorit s čovjekom koji tamo radi za male pare. U svakom se slučaju kod njih raspitaj.
Re: Popravka trimera
Evo bas ga danas probao ujutro upalit i malo sam ga uspio upalit ali baci gusti bijeli dim, što nikada prije nije što znači da dobiva puno goriva a malo zraka, te tako ne moze ostvarit sagorjevanje. A sve mi se čini da mi membrana ne valja, jer nekako nije utegnuta, a jako je mlohava. Pozz
Re: Popravka trimera
Nikad nisam radio sa tim trimerima, ali sa motociklima imao sam dosta posla.
Obicno kada je u pitanju beli gusti dim bude problema sa uljem. Ne znam kakav je tu motor i karburator u pitanju. Pretpostavljam da je dvotaktni, i ako karburator sam mesa ulje i gorivo(tj imas posebne rezervoare) onda mu deo za doziranje ulja strada0. Obicno se zaglavi ventil na maloj puznoj pumpici, ili sajlica koja ide od sajle za gas do ventila...
Najjednostavnije ti je zacepiti ulaz za ulje, i napravi sam mesavinu. Pusti ga malo da radi, pa ako sve bude ok, onda ga mozes tako koristiti.
Ako je u pitanju cetvorotaktni motor, onda su verovatno karike na klipu, pa ulje ulazi pored njih. Tada moras menjati karike, i mozda i nositi stublinu na masinsku obradi. Ali milim da ti se to nikako ne isplati, jer je obrada oko 100e kod nas.
Obicno kada je u pitanju beli gusti dim bude problema sa uljem. Ne znam kakav je tu motor i karburator u pitanju. Pretpostavljam da je dvotaktni, i ako karburator sam mesa ulje i gorivo(tj imas posebne rezervoare) onda mu deo za doziranje ulja strada0. Obicno se zaglavi ventil na maloj puznoj pumpici, ili sajlica koja ide od sajle za gas do ventila...
Najjednostavnije ti je zacepiti ulaz za ulje, i napravi sam mesavinu. Pusti ga malo da radi, pa ako sve bude ok, onda ga mozes tako koristiti.
Ako je u pitanju cetvorotaktni motor, onda su verovatno karike na klipu, pa ulje ulazi pored njih. Tada moras menjati karike, i mozda i nositi stublinu na masinsku obradi. Ali milim da ti se to nikako ne isplati, jer je obrada oko 100e kod nas.
Re: Popravka trimera
99% sam siguran da nema dva rezervara (za ulje i benzin), već sam pravi mješavinu u nekom omjeru (obično 1:40 ili 1:50, ovisno o tome koristi li se tvorničko ili zamjensko ulje)...
Ne vjeruj u čuda - računaj na njih!
Re: Popravka trimera
Da sam mješam gorivo i ulje u omjeru 1:25(4%), i koko rekoh do prije par dana radio je ko mina, imao snagu nikakvih problema nije bilo, tako da nisam mislio da ce otic, jedino je posljednja 2 tjedna malo teže palio dok je ugrijan. Membrana je jako mlohava, i sve mislim da dobiva previše goriva. No sada je svjedno gledao sam po trgovinama nisam mogao naći membranu, i onda sam odnjeo majstoru, pa nek on mjenja, jer kaze on da misli da ima tu membranu.
Kad dodje s popravka onda cu napisati u cemu je bio problem.
Pozz i puno hvala
Kad dodje s popravka onda cu napisati u cemu je bio problem.
Pozz i puno hvala
Re: Popravka trimera
Evo samo da javim trimer je došao od majstora. Popravka je koštala 300 kuna, zamjenjen je čitavi karburator, svječica i plovak(u rezervaru). Upalio je ali vidit ćemo potrošnju snagu, itd.
Puno hvala svima na pomoći.
Puno hvala svima na pomoći.
Re: Popravka trimera
Pozdrav ljudi imam problem sa trimerom stihl fs 38, odradio je 3 sezone kosenja, i ove godine se pokvario.. otisla je bobina, promijenio sam bobinu i trimer sada jako tesko pali (upalio je 2 puta) i vrti u kontra stranu.. nije mi jasno zasto i ne mogu sam naći riješenje za popravk.. ako tko zna o čemu je riječ molim vas da mi pomognete.. hvala unaprijed..
Re: Popravka trimera
vjerovatno si mu okreno zamosnjak (ili kako se vec zove onaj dio gdje je spaga i propela na osovini) kad si ga rastavljo pa kad povlacis spagu okreces ga u suprotnu stranu za koju nije nastiman kut palenja pa je cudo da je uopce i upalio
Nikad briga, nikad stres, pijte samo Kraš Express