bezze vic :P
Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax, LAF
Zanimljiv nastavni plan i program !! ili kako se to vec kaze ?
I sta kad dodju negdije u praksu !? Nj**a je onaj ko im da delo , da moraju nesto dizajnirat !
Dobro danas inma internet pa mogu narucit i kupit i rec da su napravili sami.
A je se "iscudjavam" ljudima sto bas i nema nekih suvislih diskusija i projekata, analiza izvornih i generickih kodova ...itd na forumu za mikroracunala !!
I sta kad dodju negdije u praksu !? Nj**a je onaj ko im da delo , da moraju nesto dizajnirat !
Dobro danas inma internet pa mogu narucit i kupit i rec da su napravili sami.
A je se "iscudjavam" ljudima sto bas i nema nekih suvislih diskusija i projekata, analiza izvornih i generickih kodova ...itd na forumu za mikroracunala !!
Zaci snadji se sam model !? Dobro ti se se bar snaso i usao u praksu bar nekakvu .
Stvarno kako onda stoje s radom na nekim zahtijevnijim projektima ili 32--128 bitnim masinama , pa tu alati bas i nisu jefniti oni "genericiki" [HPL razvojni alati s crosscompilerima ] jel bar to dostupno studentima !?
Processori i kontroleri nisu skupi 10--30US$
To mora da je neka sala !!
Stvarno kako onda stoje s radom na nekim zahtijevnijim projektima ili 32--128 bitnim masinama , pa tu alati bas i nisu jefniti oni "genericiki" [HPL razvojni alati s crosscompilerima ] jel bar to dostupno studentima !?
Processori i kontroleri nisu skupi 10--30US$
To mora da je neka sala !!
-
- Pravo uznapredovao :)
- Posts: 461
- Joined: 12-02-2006, 21:14
- Location: Hrvatska
kod nas je srednju elektrotehnicku zabvrsilo 99% ucenika koji neznaju prepoznati tranzistor.
ustvari neznaju sta je tranzistor.
evo npr u mom razredu samo bili samo nas dvojica koji smo prakticno znaci sve readiti.
a ostali nisu imali pojma ni sta su upisali.
neznaju prepoznati komponente jer ih nisu nikad ni vidjeli.
zamislite: zavrsiti elektrotehnicku da nisi vidio kodenzator i tranzistor.
to samo kod nas ima.
vidjeli smo ih samo na tabli nacrtane.
u 4 godine srednje mozda smo samo 5 casova ukupno radili nesto prakticno.
i to niko nije imao pojma sta radi i kako.
pa su svi oko mene se okupljali i ispitivali kako sta.
a sad na fakultetu je jos gore.
sve je nekako mrtvo,strogo,jednolicno i po pravilima.
koga briga hoces li sta nauciti.
profa dodje nesto nacrta ,par integrala i ode kuci.
sve se radi brzo i nejasno.
jedva se stigne teorija uraditi a kamoli jos praksa da ima.
kod nas je pojam praksa i vjezba nepoznat na fakultetima.
ja neznam kako ce ovi studenti ubuduce raditi kad nema niko pojma.
ko ce ih primiti ako neznaju raditi.
imam dojam da se poslije fakulteta mora ici opet u skolu da ucis kako se radi.
prije rata smo bili bogovi za tehniku i nove tehnologije.
ni japanci nam nisu bili ravni
a danas smo otisli jedno 60 godina unazad.
imam neke tehnicke novine iz 86-godine.
unutra clanak kako je student napravio robota pomocu bicikla i commodore kompjutera.
to se radilo 86 godine.
a za nas je to i danas cudo tehnike.
ustvari neznaju sta je tranzistor.
evo npr u mom razredu samo bili samo nas dvojica koji smo prakticno znaci sve readiti.
a ostali nisu imali pojma ni sta su upisali.
neznaju prepoznati komponente jer ih nisu nikad ni vidjeli.
zamislite: zavrsiti elektrotehnicku da nisi vidio kodenzator i tranzistor.
to samo kod nas ima.
vidjeli smo ih samo na tabli nacrtane.
u 4 godine srednje mozda smo samo 5 casova ukupno radili nesto prakticno.
i to niko nije imao pojma sta radi i kako.
pa su svi oko mene se okupljali i ispitivali kako sta.
a sad na fakultetu je jos gore.
sve je nekako mrtvo,strogo,jednolicno i po pravilima.
koga briga hoces li sta nauciti.
profa dodje nesto nacrta ,par integrala i ode kuci.
sve se radi brzo i nejasno.
jedva se stigne teorija uraditi a kamoli jos praksa da ima.
kod nas je pojam praksa i vjezba nepoznat na fakultetima.
ja neznam kako ce ovi studenti ubuduce raditi kad nema niko pojma.
ko ce ih primiti ako neznaju raditi.
imam dojam da se poslije fakulteta mora ici opet u skolu da ucis kako se radi.
prije rata smo bili bogovi za tehniku i nove tehnologije.
ni japanci nam nisu bili ravni
a danas smo otisli jedno 60 godina unazad.
imam neke tehnicke novine iz 86-godine.
unutra clanak kako je student napravio robota pomocu bicikla i commodore kompjutera.
to se radilo 86 godine.
a za nas je to i danas cudo tehnike.
-
- Pravo uznapredovao :)
- Posts: 461
- Joined: 12-02-2006, 21:14
- Location: Hrvatska
imao sam nekoliko praktikanata u firmi i kad su radili maturalne radove imao sam priliku popricati sa uciteljima iz srednje tehnicke. Zalosno je to sto ucitelji nemaju pojma (vecina, oko 90%) citaju iz knjige ko papige, a ucenici ih i onako nista ne pitaju, samo da cim prije zavrsi. Pitao sam ih kakvi su to kriteriji za prolaz razreda sa nikakvim znanjem, i vele oni meni da su dobili direktivu iz ministarstva prosvjete, da ucenici nesmiju padati razred !!?? i ko je tu onda lud?,ja zaposlim elektricara i onda ga jos moram barem 3 godine obucavat da uopce nesto skuzi. Znaju oni ohmov zakon, ali nemaju blage veze kako ga koristit. Proslu godinu sam zaposlio jednog svjezeg inzinjera elteh. i neki dan kopam ja po starim traficima, trebam napojit neki plc sa 24VDC i trazim trafo 220/18 VAC, pita on mene sto ce mi 18 V, jer kad ispravim dobit cu jos manje!!, ja ga pitam, sto nisi ti nikad cuo za korjen od 2 ?, a on nema pojma o cemu se radi. Evo to je nase skolstvo i strucni kadar.