Zaštita štampane plocice - neke nejasnoce
Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax, LAF
-
Zaštita štampane plocice - neke nejasnoce
Pozz. Samo da odmah kažem da sam žestoki amater koji pokušava napraviti nešto kvalitetno. Ironija zar ne?
Znači imam štampanu pločicu (ja pravio) koja će nakon asemblovanja komponenata ponekad biti izložena vlagi i ne baš suvim uslovima. Znači trebalo bi da je zaštitim koliko je god moguće u amaterskim uslovima. Stoga sam nabavio neke hemikalije: Rosol 3, Lotlack i Plastik...
Sad me zanima kako dobro ispeći Rosol na pločici a da to ne bude duvaljkom i mikrotalasnom peći? Šta može da posluži? Električni šporet, pegla, brener?
Kad nanositi Lotlack? Prije Rosol-a ili poslije ili oba puta?
Može li se Plastik lak nanijeti poslije asebmlovanja komponenata, onako preko svega?
Znači imam štampanu pločicu (ja pravio) koja će nakon asemblovanja komponenata ponekad biti izložena vlagi i ne baš suvim uslovima. Znači trebalo bi da je zaštitim koliko je god moguće u amaterskim uslovima. Stoga sam nabavio neke hemikalije: Rosol 3, Lotlack i Plastik...
Sad me zanima kako dobro ispeći Rosol na pločici a da to ne bude duvaljkom i mikrotalasnom peći? Šta može da posluži? Električni šporet, pegla, brener?
Kad nanositi Lotlack? Prije Rosol-a ili poslije ili oba puta?
Može li se Plastik lak nanijeti poslije asebmlovanja komponenata, onako preko svega?
- MladaNada
- Stariji član
Evo ti uputstvo za plastik:
http://audio.micronet.lv/diy/other/koc/ ... STIK70.pdf
http://audio.micronet.lv/diy/other/koc/ ... STIK70.pdf
-
Sad sam popunio profil, da se vide barem osnovne informacije.
@r2d2
Hvala na ponudi, ali ne treba mi nešto toliko ekstremno. A i dao sam pare sad za ove gluposti, a neću napraviti možda samo 2 uređaja, stoga, pitanje je hoću li i ovo što sam uložio izbiti. Ukoliko mi nekad bude trebalo nešto slično, imaću na umu ovaj gel.
@MladaNada
Hmm, koliko vidim, Plastik ne može preko Lotlack-a?
@r2d2