Kako naucit raditi sam mikrokontrolerima

Rasprava o PIC mikrokontrolerima, PIC projekti i drugo vezano za PIC-eve...

Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax

User avatar
juka vk
Pravo sam se raspisao :)
Pravo sam se raspisao :)
Posts: 1094
Joined: 05-07-2006, 21:40
Location: Vinkovci, Hrvatska
Contact:

Kako naucit raditi sam mikrokontrolerima

Post by juka vk »

totalni sam pocetnik i zelio bi naucit raditi uredjaje sa mikrokontrolerima , pa me zanima koja bi litelatura bila dobra ili vec nesto drugo (iz ceg ste vi ucili), zanima me koje skupine mikrokontrolera postoje i kako se djele programatori..........


help!!!
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7874
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

Post by pedja089 »

net...
mada i knjiga od voje milanovica nije losa
User avatar
juka vk
Pravo sam se raspisao :)
Pravo sam se raspisao :)
Posts: 1094
Joined: 05-07-2006, 21:40
Location: Vinkovci, Hrvatska
Contact:

Post by juka vk »

de onda neki link (programatora i mikrokontrolera ima tisucu neznam sta je za sta i jos programa za programiranje, nemam pojma koji je za sta)

jel ovo dobro http://www.electronic-center.hr/p7312/a ... _info.html
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7874
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

Post by pedja089 »

nemam pojma...
prvo se odluci sa cim cesa raditi.
pic,avr, itd...
meni je nekako najzgodniji bio pic i picbasic...
Branko22
Napredujem
Napredujem
Posts: 152
Joined: 16-07-2007, 23:38

Post by Branko22 »

meni je nekako najzgodniji bio pic i picbasic...
A meni Atmel AVR i WinAVR kao programsko okruženje:
Pogledaj
http://winavr.sourceforge.net
ili
www.avrfreaks.net

Branko
User avatar
juka vk
Pravo sam se raspisao :)
Pravo sam se raspisao :)
Posts: 1094
Joined: 05-07-2006, 21:40
Location: Vinkovci, Hrvatska
Contact:

Post by juka vk »

decki moze malo objasnjene, sta je to sto ste nabrojali i oja je razlika (rekoh da sam totalni pocetnik) :D