DIZEL-BENZIN
Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax, LAF
DIZEL-BENZIN
eh vako...
znam da nije mjesto ovome ovdje al et....
da'l neko zna jel ima gdje upustvo kako prebaciti sa DIZELA na BENZIN
frend mi uredjuje kola pa me zamolio da postam to ovdje da pitam dali netko zna to??
upustvo iili vec sta ?? hitno treba
znam da nije mjesto ovome ovdje al et....
da'l neko zna jel ima gdje upustvo kako prebaciti sa DIZELA na BENZIN
frend mi uredjuje kola pa me zamolio da postam to ovdje da pitam dali netko zna to??
upustvo iili vec sta ?? hitno treba
Re: DIZEL-BENZIN
Ma neka kupi novi motor pa ga ubaci...Reci koje je auto,mozda mogu pomocil3xu5 wrote:eh vako...
znam da nije mjesto ovome ovdje al et....
da'l neko zna jel ima gdje upustvo kako prebaciti sa DIZELA na BENZIN
frend mi uredjuje kola pa me zamolio da postam to ovdje da pitam dali netko zna to??
upustvo iili vec sta ?? hitno treba
Pratim auto prerade,al stvarno nidi nisam cua da je to netko napravija...
...dok citash ovaj tekst,tvoje karlovacko je sve toplije i toplije...
o cemu ti, pa ako kupi benzinski motor onda ce u njemu doci bregasta, glava, ventili....pedja089 wrote:nemam nikakvo uputsto, ali to je previse komplikovano...
malte ne se menja ceo motor. vise se isplati kupiti benzinski motor.
trebas ti prvno nova glava i bregasta i sve sto ima veze sa ventilima. onda ti treba nova pumpa, karburator, elektronika i da ne nabrajam dalje... jednostavno ne isplati se
daj reci koji auto, nije za svaki isto, negdje su isti mjenjači a različiti diferencijali
a negdje je obrnuto, ali to ti je isplativo jedino ako se radi o starijem autu...
pa on pita o prebacivanju , a ne o prepravcima.
i u dizela imaju ventili, kao i u benzinca, rezlika bi jedino bila
u bloku di bi umjesto grijača bile sviječice, i u klipovima/karikama
jer je u dizela kompresija veca za 10-ak bara.
to bi bilo teoretski ali je razlika i u glavi, tj na kraju krajeva u svemu.
moglo bi se jedino fušerski slozit, kao sto su neki vozili tomose na dizel,
ali to je vec druga prica..
i u dizela imaju ventili, kao i u benzinca, rezlika bi jedino bila
u bloku di bi umjesto grijača bile sviječice, i u klipovima/karikama
jer je u dizela kompresija veca za 10-ak bara.
to bi bilo teoretski ali je razlika i u glavi, tj na kraju krajeva u svemu.
moglo bi se jedino fušerski slozit, kao sto su neki vozili tomose na dizel,
ali to je vec druga prica..
Ziki nisi skuzija sta je pedija napisa...ziki wrote:pa on pita o prebacivanju , a ne o prepravcima.
i u dizela imaju ventili, kao i u benzinca, rezlika bi jedino bila
u bloku di bi umjesto grijača bile sviječice, i u klipovima/karikama
jer je u dizela kompresija veca za 10-ak bara.
to bi bilo teoretski ali je razlika i u glavi, tj na kraju krajeva u svemu.
moglo bi se jedino fušerski slozit, kao sto su neki vozili tomose na dizel,
ali to je vec druga prica..
Lik pedja mu je lipo objasnija sta treba napraviti,i normalno da i kod DIESEl masine imaju ventili...
Razlike u masninama teorecki nisu velike,al su zapravo puno vece...
Da on kaze koji je auto i koji motor,mozda mu tada mogu pomoci...
...dok citash ovaj tekst,tvoje karlovacko je sve toplije i toplije...
evo odmah jednog primjera:
na audi 80 ili golf I (1980 godište), za promjenu iz dizela u benzin (ili obrnuto) treba sljedeće:
komplet drugi motor, ali to nije sve, jedan veliki problem je u tome jer benzinska getriba je okomita s osovinom, a dizelska paralelna, tako da morat ćeš mjenjati motor, sve uz njega, nosače, getrib, osovinu i evenutalno malo limove savijati da sve to stane, neisplativo
na audi 80 ili golf I (1980 godište), za promjenu iz dizela u benzin (ili obrnuto) treba sljedeće:
komplet drugi motor, ali to nije sve, jedan veliki problem je u tome jer benzinska getriba je okomita s osovinom, a dizelska paralelna, tako da morat ćeš mjenjati motor, sve uz njega, nosače, getrib, osovinu i evenutalno malo limove savijati da sve to stane, neisplativo
http://land1.blog.hr" onclick="window.open(this.href);return false;
I like software and hardware
My hobbies are PHP programmering, PCB creating and C++ 3D progrmming
http://www.speedtest.net/result/698562022.png" onclick="window.open(this.href);return false;
I like software and hardware
My hobbies are PHP programmering, PCB creating and C++ 3D progrmming
http://www.speedtest.net/result/698562022.png" onclick="window.open(this.href);return false;
skuzio samjopagti wrote:Ziki nisi skuzija sta je pedija napisa...ziki wrote:pa on pita o prebacivanju , a ne o prepravcima.
i u dizela imaju ventili, kao i u benzinca, rezlika bi jedino bila
u bloku di bi umjesto grijača bile sviječice, i u klipovima/karikama
jer je u dizela kompresija veca za 10-ak bara.
to bi bilo teoretski ali je razlika i u glavi, tj na kraju krajeva u svemu.
moglo bi se jedino fušerski slozit, kao sto su neki vozili tomose na dizel,
ali to je vec druga prica..
Lik pedja mu je lipo objasnija sta treba napraviti,i normalno da i kod DIESEl masine imaju ventili...
Razlike u masninama teorecki nisu velike,al su zapravo puno vece...
Da on kaze koji je auto i koji motor,mozda mu tada mogu pomoci...
pretpostavljam da ti se dizel mašina raspala, tj ne tebi nego frednu.
jer su to dosta loše dizel mašine, a i ta ima 54 ks.
kod kadeta je bila fora da su im blokovi vise manje isti tako
da su pasali na nosace, al nisam 100% siguran.
ali u svakom slucaju treba nova getriba, a dal ostalo treba, ne bih znao..
dobra stvar je sto taj kadet elektronike nije vidio pa te to spasava,
ali u svakom slucaju ne isplativ posao.
ja sam sebi razmisljao maknut dizel 3.0 i stavi benzinac 2.3 ili 2.8
ali sam odustao, a ima sigurno manje posla nego na kadetu.
odi na neki opel forum pa tamo jos pitaj.