DIZEL-BENZIN

Forum koji ne mora biti vezan za elektroniku ali u kojem vrijede pravila foruma!

Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax, LAF

Post Reply
l3xu5

DIZEL-BENZIN

Post by l3xu5 »

eh vako...
znam da nije mjesto ovome ovdje al et....
da'l neko zna jel ima gdje upustvo kako prebaciti sa DIZELA na BENZIN
frend mi uredjuje kola pa me zamolio da postam to ovdje da pitam dali netko zna to??
upustvo iili vec sta ?? hitno treba 8) 8)
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7877
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

Post by pedja089 »

nemam nikakvo uputsto, ali to je previse komplikovano...
malte ne se menja ceo motor. vise se isplati kupiti benzinski motor.
trebas ti prvno nova glava i bregasta i sve sto ima veze sa ventilima. onda ti treba nova pumpa, karburator, elektronika i da ne nabrajam dalje... jednostavno ne isplati se
User avatar
jopagti
Odlično uznapredovao
Odlično uznapredovao
Posts: 716
Joined: 29-03-2006, 21:40
Location: Hrvatska

Re: DIZEL-BENZIN

Post by jopagti »

l3xu5 wrote:eh vako...
znam da nije mjesto ovome ovdje al et....
da'l neko zna jel ima gdje upustvo kako prebaciti sa DIZELA na BENZIN
frend mi uredjuje kola pa me zamolio da postam to ovdje da pitam dali netko zna to??
upustvo iili vec sta ?? hitno treba 8) 8)
Ma neka kupi novi motor pa ga ubaci...Reci koje je auto,mozda mogu pomoci :roll:
Pratim auto prerade,al stvarno nidi nisam cua da je to netko napravija...
...dok citash ovaj tekst,tvoje karlovacko je sve toplije i toplije...
User avatar
ziki
Napredujem
Napredujem
Posts: 134
Joined: 24-11-2005, 23:52
Contact:

Post by ziki »

pedja089 wrote:nemam nikakvo uputsto, ali to je previse komplikovano...
malte ne se menja ceo motor. vise se isplati kupiti benzinski motor.
trebas ti prvno nova glava i bregasta i sve sto ima veze sa ventilima. onda ti treba nova pumpa, karburator, elektronika i da ne nabrajam dalje... jednostavno ne isplati se
o cemu ti, pa ako kupi benzinski motor onda ce u njemu doci bregasta, glava, ventili....

daj reci koji auto, nije za svaki isto, negdje su isti mjenjači a različiti diferencijali
a negdje je obrnuto, ali to ti je isplativo jedino ako se radi o starijem autu...
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7877
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

Post by pedja089 »

ja sam prvo rekao sta mu sve treba za prepravku.
a ako kupi motor onda mu nista od toga ne treba.
User avatar
ziki
Napredujem
Napredujem
Posts: 134
Joined: 24-11-2005, 23:52
Contact:

Post by ziki »

pa on pita o prebacivanju , a ne o prepravcima.

i u dizela imaju ventili, kao i u benzinca, rezlika bi jedino bila
u bloku di bi umjesto grijača bile sviječice, i u klipovima/karikama
jer je u dizela kompresija veca za 10-ak bara.
to bi bilo teoretski ali je razlika i u glavi, tj na kraju krajeva u svemu.

moglo bi se jedino fušerski slozit, kao sto su neki vozili tomose na dizel,
ali to je vec druga prica..
User avatar
jopagti
Odlično uznapredovao
Odlično uznapredovao
Posts: 716
Joined: 29-03-2006, 21:40
Location: Hrvatska

Post by jopagti »

ziki wrote:pa on pita o prebacivanju , a ne o prepravcima.

i u dizela imaju ventili, kao i u benzinca, rezlika bi jedino bila
u bloku di bi umjesto grijača bile sviječice, i u klipovima/karikama
jer je u dizela kompresija veca za 10-ak bara.
to bi bilo teoretski ali je razlika i u glavi, tj na kraju krajeva u svemu.

moglo bi se jedino fušerski slozit, kao sto su neki vozili tomose na dizel,
ali to je vec druga prica..
Ziki nisi skuzija sta je pedija napisa...
Lik pedja mu je lipo objasnija sta treba napraviti,i normalno da i kod DIESEl masine imaju ventili...
Razlike u masninama teorecki nisu velike,al su zapravo puno vece...
Da on kaze koji je auto i koji motor,mozda mu tada mogu pomoci...
...dok citash ovaj tekst,tvoje karlovacko je sve toplije i toplije...
l3xu5

Post by l3xu5 »

auto je OPEL KADET

ev ovakav Image

aham,....
znaci treba svega a nista ne treba :lol: ima puno posla jel???
on je mene zamolio samo da ja VAS pitam jel ima di na netu upustvo ili objasnjenja sta se vec treba napravit/uradit za taj shit 8)

kadet....
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7877
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

Post by pedja089 »

ajde reci jel ti hoces da prepravljas dizel motor da radi na benzin(ja sam skontao da to hoces) ili da ubacis u kadeta novi benzinski motor
User avatar
DaTi
Odlično uznapredovao
Odlično uznapredovao
Posts: 730
Joined: 10-06-2007, 13:24
Location: Novi Sad - Srbija
Contact:

Post by DaTi »

Mozes ti to uraditi samo ta modifikacija ce te kostati kao novi kadet :) a i ne vidim razlog zasto prebacivati sa dizela na benzin :?
User avatar
Lukand
Odlično uznapredovao
Odlično uznapredovao
Posts: 652
Joined: 10-01-2006, 11:29
Location: Croatia
Contact:

Post by Lukand »

evo odmah jednog primjera:

na audi 80 ili golf I (1980 godište), za promjenu iz dizela u benzin (ili obrnuto) treba sljedeće:

komplet drugi motor, ali to nije sve, jedan veliki problem je u tome jer benzinska getriba je okomita s osovinom, a dizelska paralelna, tako da morat ćeš mjenjati motor, sve uz njega, nosače, getrib, osovinu i evenutalno malo limove savijati da sve to stane, neisplativo
http://land1.blog.hr" onclick="window.open(this.href);return false;

I like software and hardware
My hobbies are PHP programmering, PCB creating and C++ 3D progrmming
http://www.speedtest.net/result/698562022.png" onclick="window.open(this.href);return false;
l3xu5

Post by l3xu5 »

pedja089 wrote:ajde reci jel ti hoces da prepravljas dizel motor da radi na benzin(ja sam skontao da to hoces) ili da ubacis u kadeta novi benzinski motor

necu ja.... oce moj frend :?
User avatar
ziki
Napredujem
Napredujem
Posts: 134
Joined: 24-11-2005, 23:52
Contact:

Post by ziki »

jopagti wrote:
ziki wrote:pa on pita o prebacivanju , a ne o prepravcima.

i u dizela imaju ventili, kao i u benzinca, rezlika bi jedino bila
u bloku di bi umjesto grijača bile sviječice, i u klipovima/karikama
jer je u dizela kompresija veca za 10-ak bara.
to bi bilo teoretski ali je razlika i u glavi, tj na kraju krajeva u svemu.

moglo bi se jedino fušerski slozit, kao sto su neki vozili tomose na dizel,
ali to je vec druga prica..
Ziki nisi skuzija sta je pedija napisa...
Lik pedja mu je lipo objasnija sta treba napraviti,i normalno da i kod DIESEl masine imaju ventili...
Razlike u masninama teorecki nisu velike,al su zapravo puno vece...
Da on kaze koji je auto i koji motor,mozda mu tada mogu pomoci...
skuzio sam :shock:



pretpostavljam da ti se dizel mašina raspala, tj ne tebi nego frednu.
jer su to dosta loše dizel mašine, a i ta ima 54 ks.

kod kadeta je bila fora da su im blokovi vise manje isti tako
da su pasali na nosace, al nisam 100% siguran.

ali u svakom slucaju treba nova getriba, a dal ostalo treba, ne bih znao..

dobra stvar je sto taj kadet elektronike nije vidio pa te to spasava,
ali u svakom slucaju ne isplativ posao.

ja sam sebi razmisljao maknut dizel 3.0 i stavi benzinac 2.3 ili 2.8
ali sam odustao, a ima sigurno manje posla nego na kadetu.

odi na neki opel forum pa tamo jos pitaj.
Post Reply