Ti bi se mogao opasno ozlijediti... Ne može se to tako samo nabiti na osovinu, moglo bi ta testera izletiti/puknuti u punoj brzini i napraviti veliko sranje!
tamo ima puno ležajeva, vodilica itd. a testera se vozi ukrug oko točkova od auta dugačka je 4,60metara...to je nešto sasvim drugo...pogledaj ovo: http://www.motherearthnews.com/Do-It-Yo ... d-Saw.aspx" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.woodweb.com/knowledge_base/H ... _mill.html" onclick="window.open(this.href);return false;
...ja nisam izmišljao "toplu vodu" nego samo ono što su drugi napravili prilagodio sebi i svojim potrebama
Ako ovaj gore vas(nas) ne prca u mozak ,onda je jen kopletni bedak .
Bez uvrede stari ,to kinesko motorče se vrti jedno dvajstiljada u minuti , ta pila ako ne završi tebi u bulji završila bude u waser-dift vrećici krim policije .
@tahiriadis
i ne pomisljaj na ovakve stvari, suvise velike brzine i za puno bolju mehaniku od ove tvoje "na ekseru". Volimo te i navikli smo vec na tebe, nemoj da se oprastamo jos od tebe, pa imaces ti puno boljih ideja Mlad si, pusti narodnjake. Bolje je umrijeti prirodnom smrcu i sto kasnije
Ako ovako fiksiras bonsek platno za remenicu motora ici ce napred nazad za R (precnik remenice), tj neces imati pravolinijsko kretanje. Fali ti jos jedan zglob i vodilica za bonsek platno. Najbolji primer pretvaranja kruznog u pravolinijskog kretanja mozes da vidis na lokomotivama ili masinama za sivenje na nozni pogon, pa nesto prekopiraj. Ali uvek je jeftinija i sigurnija varijanta da kupis ubodnu testeru
e sad ste me uplasili, vise necu ni novu ubodnu pilu uzeti u rukama
inace ja imam ubodnu pilu ali nesta nije u redu sanjom jos od kad sam je kupio, prebucna je i za nedelju dana mi se polomio onaj deo de se stela noz / list postavicu sutra slike da vidite sta je polomjeno.
upodna pila je bosh, bar tako pise na nju.
Koliko imaš godina? Neznam od kud ti ta idea,pa to je opasno po život.
Znaš li ti kojom se brzinom vrti rotor?
Taj motor se nemože upotrijebiti za druge namjene.
Zaboravih najvazniju stvar. Prilikom ovakvih konstrukcija nikad se ne koristi cvrsta veza (u tvom slucaju bonsek platno-remenica motora) vec se obrtni moment motora na sklop prenosi preko remena (kaisa). kako bi u slucaju loma, kvara ili zaglavljivanja, remen proklizao i time kompenzovao razliku izmedju okretaja motora i kvara na sklopu. U svakom slucaju, ovo je forum o elektronici a mehaniku ostavi nekom iskusnlijem.