popravka trake za trčanje
Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax, LAF
popravka trake za trčanje
Pozdrav svima!
Imam veliki problem, pokvarila mi se traka za trčanje gdje je elektroničar ustanovio da je izgorio transistor mosfet nf43at i nf42af na upravljačkoj ploči. Traka je proizvođača SportsArt 6300, međutim dijela nema u evropi. Sad sam prijatelja u Vankuveru zamolio da potraži međutim kaže da ih pola nije nikad čulo za taj dio a dr kažu da ga nemaju na skladištu.
Pa vas pitam je li moguće da za njega niko ne zna i da li ima ikakva zamjena za njega a da se može nabaviti
hvala puno
Imam veliki problem, pokvarila mi se traka za trčanje gdje je elektroničar ustanovio da je izgorio transistor mosfet nf43at i nf42af na upravljačkoj ploči. Traka je proizvođača SportsArt 6300, međutim dijela nema u evropi. Sad sam prijatelja u Vankuveru zamolio da potraži međutim kaže da ih pola nije nikad čulo za taj dio a dr kažu da ga nemaju na skladištu.
Pa vas pitam je li moguće da za njega niko ne zna i da li ima ikakva zamjena za njega a da se može nabaviti
hvala puno
Re: popravka trake za trčanje
Da nije mozda IRFZ42 samo pod nekom drugom oznakom?
U svakom slucaju je najvjerojatnije rijec o n-kanalnim mosfetima i mozes staviti IRFZ42 ili IRFZ44 umjesto njih. Neka taj elektronicar pogleda kako su spojeni (da li izmedu plusa i motora ili izmedu motora i mase) ili stavi ovdje sliku tih mosfeta da se vide oznake na njima.
U svakom slucaju je najvjerojatnije rijec o n-kanalnim mosfetima i mozes staviti IRFZ42 ili IRFZ44 umjesto njih. Neka taj elektronicar pogleda kako su spojeni (da li izmedu plusa i motora ili izmedu motora i mase) ili stavi ovdje sliku tih mosfeta da se vide oznake na njima.
Re: popravka trake za trčanje
evo ploče i slike mosfeta
- Attachments
-
- slika2.JPG (41.19 KiB) Viewed 4164 times
-
- slika.jpg (30.02 KiB) Viewed 4164 times
Re: popravka trake za trčanje
Steta sta ne mogu sliku pogledat sa druge strane da vidim oznake na mofsetima
Re: popravka trake za trčanje
samo ovo ima na mosfetovima ova oznaka 100 puta sam ih pogledao NF43AT i NF42AF
Re: popravka trake za trčanje
probaj IRFZ44
spoji peko osiguraca da ne spalis ostatak ploce.
spoji peko osiguraca da ne spalis ostatak ploce.
Sačuvajte drveće => pojedite dabra.
Re: popravka trake za trčanje
Bok
Evo, Da skratimo priću,,
El imaš lemilo??? nadam se da da... odlemi oba van.. zapiši di je koj bil i zmjeri ih... po oznakama ja bi rekel da je jeden N a drugi P kanalni.. i po Kučištu se vidi raspored nogu... i vidi se da su na sklopu u pull push modu... Ajde molim te ako ti neje preveliki problem poslikaj celu doljnu i gornju stranu.. da bude malo veća slika i veča rezolucija... onda se lako vidi kaj kam ide...
Ok dok oba odlemiš, napravi ovo.. Nadam se da imaš instrumenta za meriti... treba ti samo skala za meriti diode... z tem si najsigurneši... po kučištu mora biti ovak dok okreneš element da vidiš slova normalno kak pišu (Noge glede Prema dolje!) leva noga je 1 , srednja 2 i desna 3
1..Gate
2..Drain
3..Source
ili kak se več zovu.. nebitno... ovak meriš z insturmentom (Područje za diode) i glediš kaj on veli dook deneš kontakte (prvo + pa minus tak bum govoril) na gate drain i tu nebi smel votiditi. znači treba biti jedinica na instrumentu... e onda trebaš kratko spojiti 1 i 3 pa meriš 2 i 3 nebi trebalo nikaj pisati pa deneš na 3 i 2 tu bi trebalo nekaj pisati pa 3 i 1 tu nebi smelo biti niš pa onda još 2 i 1.. opet nebi smelo biti niš.. TO JE ZA N-KANALNI!!! KOJI JE ISPRAVAN! Jedina razlika kod P-kanalnog je ta kaj dok deneš 3 i 2 nebi smel nikaj pokazati a dok deneš 2 i 3 bi trebal.. tak se meni čini... idem sad to proveriti za p-kanalni.. jer nesem z njema delal
Ak je zgorel onda buš imal nekaj oko nule na 1-2 1-3 a to ne dobro... treba samo videti zaštitnu povratnu diodu dok je dečec zddrav... ajd prvo odlemi te i vidi dal su zdravi.. jer ako jesu onda ih nemaš kaj menjati... to vidiđ tek dok zmeriš a bez toga moreš samo nagađati!!!
Ak je zgorel, onda je još komponenti zgorelo.!!!! to je skoro pa sigurno! a ak neje onda je drugde problem v elektroniki
Zamena je lagana ,, samo deneš nekaj slično kaj je za isti ili vekši napon i ima isti ili manji radni otpor!!!! To je bar lagano!!!
Evo, Da skratimo priću,,
El imaš lemilo??? nadam se da da... odlemi oba van.. zapiši di je koj bil i zmjeri ih... po oznakama ja bi rekel da je jeden N a drugi P kanalni.. i po Kučištu se vidi raspored nogu... i vidi se da su na sklopu u pull push modu... Ajde molim te ako ti neje preveliki problem poslikaj celu doljnu i gornju stranu.. da bude malo veća slika i veča rezolucija... onda se lako vidi kaj kam ide...
Ok dok oba odlemiš, napravi ovo.. Nadam se da imaš instrumenta za meriti... treba ti samo skala za meriti diode... z tem si najsigurneši... po kučištu mora biti ovak dok okreneš element da vidiš slova normalno kak pišu (Noge glede Prema dolje!) leva noga je 1 , srednja 2 i desna 3
1..Gate
2..Drain
3..Source
ili kak se več zovu.. nebitno... ovak meriš z insturmentom (Područje za diode) i glediš kaj on veli dook deneš kontakte (prvo + pa minus tak bum govoril) na gate drain i tu nebi smel votiditi. znači treba biti jedinica na instrumentu... e onda trebaš kratko spojiti 1 i 3 pa meriš 2 i 3 nebi trebalo nikaj pisati pa deneš na 3 i 2 tu bi trebalo nekaj pisati pa 3 i 1 tu nebi smelo biti niš pa onda još 2 i 1.. opet nebi smelo biti niš.. TO JE ZA N-KANALNI!!! KOJI JE ISPRAVAN! Jedina razlika kod P-kanalnog je ta kaj dok deneš 3 i 2 nebi smel nikaj pokazati a dok deneš 2 i 3 bi trebal.. tak se meni čini... idem sad to proveriti za p-kanalni.. jer nesem z njema delal
Ak je zgorel onda buš imal nekaj oko nule na 1-2 1-3 a to ne dobro... treba samo videti zaštitnu povratnu diodu dok je dečec zddrav... ajd prvo odlemi te i vidi dal su zdravi.. jer ako jesu onda ih nemaš kaj menjati... to vidiđ tek dok zmeriš a bez toga moreš samo nagađati!!!
Ak je zgorel, onda je još komponenti zgorelo.!!!! to je skoro pa sigurno! a ak neje onda je drugde problem v elektroniki
Zamena je lagana ,, samo deneš nekaj slično kaj je za isti ili vekši napon i ima isti ili manji radni otpor!!!! To je bar lagano!!!
Re: popravka trake za trčanje
Evoga,,,
Da mi bu srce na mestu.. očel sem najti jednog p kanalca....
Očel malo prekapati.. i naišel sem na ovo:
http://www.datasheetcatalog.org/datashe ... 4330_1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
ak ne dela to je isto tu:
http://www.alldatasheet.com/datasheet-p ... 1085D.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ak ni to ne dela onda ( )
Dakle glediš dolje opet 1-Gate , 2-Drain , 3_Source.. i p-kanalci su tak deti da vode negativnu struju odnosno vode v suprotnom smeru.. pa je i zaštitna shotkey dioda naopak nego kod N- kanalca...
Dok meriš 1-3 ili 3-1 zapravo z instrumentom otpreš mosfeta pa onda na 2-3 on vodi prikazuje nekaj blizu nuli (Kon n-kanalnog) slično ti je P-kanalnog.. ali onda vodi 3-2 !!! a v suprotnom smeru od radnog smera su zaštitne diode koje valjda navek vode dok su dobre!
Polarizacija na Gate neje bitna!!! ali na D i S itekak je!!! na gate je zapravo nekaj slično ko kondenzator... treba velika struja da se otpre prek 1 ampera.(Otpre se on i z menje ali mu dulje treba!).. al dok se otpre praktični netreba nikakva struja... isto dook se prazni (zapira ) gate!!!
Zato treba kratko spojiti 1 i 3 da se zapre mosfet!!!! ja sem se prije igral z njema dosta mu je da ga z prstom malo pipneš,, več se Vrata (Gate) malo odškrinu.... To je lepo dok vidiš.. ali zapravo neje!!!
Ovak, tvoji bi obedva trebali biti možda n-kanalci..jer ti se najčežće koriste.. p-kanalci su rijeđi
Nadam se da sem bil jasen i ne previše zbunjujuć!
Da mi bu srce na mestu.. očel sem najti jednog p kanalca....
Očel malo prekapati.. i naišel sem na ovo:
http://www.datasheetcatalog.org/datashe ... 4330_1.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
ak ne dela to je isto tu:
http://www.alldatasheet.com/datasheet-p ... 1085D.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ak ni to ne dela onda ( )
Dakle glediš dolje opet 1-Gate , 2-Drain , 3_Source.. i p-kanalci su tak deti da vode negativnu struju odnosno vode v suprotnom smeru.. pa je i zaštitna shotkey dioda naopak nego kod N- kanalca...
Dok meriš 1-3 ili 3-1 zapravo z instrumentom otpreš mosfeta pa onda na 2-3 on vodi prikazuje nekaj blizu nuli (Kon n-kanalnog) slično ti je P-kanalnog.. ali onda vodi 3-2 !!! a v suprotnom smeru od radnog smera su zaštitne diode koje valjda navek vode dok su dobre!
Polarizacija na Gate neje bitna!!! ali na D i S itekak je!!! na gate je zapravo nekaj slično ko kondenzator... treba velika struja da se otpre prek 1 ampera.(Otpre se on i z menje ali mu dulje treba!).. al dok se otpre praktični netreba nikakva struja... isto dook se prazni (zapira ) gate!!!
Zato treba kratko spojiti 1 i 3 da se zapre mosfet!!!! ja sem se prije igral z njema dosta mu je da ga z prstom malo pipneš,, več se Vrata (Gate) malo odškrinu.... To je lepo dok vidiš.. ali zapravo neje!!!
Ovak, tvoji bi obedva trebali biti možda n-kanalci..jer ti se najčežće koriste.. p-kanalci su rijeđi
Nadam se da sem bil jasen i ne previše zbunjujuć!
Re: popravka trake za trčanje
Kakve veze ima regulator napona sa mosfetima????
A i ovaj prvi mosfet koji si mu predlozio je za 30V - taj ce riknut prije nego uopce ista napravi jer je motor od 220V.
Sto se konfiguracije tice, izgleda kao da je push-pull odnosno da se radi o H-bridge sklopu sa P i N-kanalnim mosfetima. Jedini problem u svemu tome je sta P-kanalni mosfeti za 400V bas i nisu tako cesti (barem ih ja nisam nasao). Bez sheme mislim da nece bit srece kod popravka...
A i ovaj prvi mosfet koji si mu predlozio je za 30V - taj ce riknut prije nego uopce ista napravi jer je motor od 220V.
Sto se konfiguracije tice, izgleda kao da je push-pull odnosno da se radi o H-bridge sklopu sa P i N-kanalnim mosfetima. Jedini problem u svemu tome je sta P-kanalni mosfeti za 400V bas i nisu tako cesti (barem ih ja nisam nasao). Bez sheme mislim da nece bit srece kod popravka...
Re: popravka trake za trčanje
Ok.. Linkovi ko i uvjek nevaljaju... no nebitno... Naučiti ću se ,
Možete se samo nadati
ili da se okanim ćorava posla!!!!???? Sem kaj krivo rekel??
Ovaj jedan bjedan P-kanalac je bio samo reprezentativan primjerak, još k tome i SMD!!!!! Kako bi objasnil kak ispitati P-ca..(Jer sem na njemu provjeril kaj sem nabrbljal. jer nisem bil siguren v to kaj sem rekel ..).. a i v prvom postu sem navel da more biti i lagani overkill za mosfete... samo da se zna napon rada.. a to se vidi koji je napon sa kondenzatora, gretza... Ako su im baze spojene skupa onda je sigurno pull-push.. ili ako motor tak oče.. ali po oznakama bi mogli biti... no velim , majistor je relel kaj je rekel.. ali ipak treba ispitati mosfete da se utvrdi jesu li stvarno krepali!!!
Znam,, dok mosfet dobi infarkt prek gate.. onda ode saj k vragu a to z instrumetntom lako vidiš..jer gate ode v kratki spoj....
lako za mosfet.. ima IRFP450 IRFP460 TO JE VELIKI OVERKILL al nebi ja to nametal... no neznam baš neki P-kanalac... Trebal bi pogledati. poiskati.. A oni su fakat retki po dučanima
A moguće bi možda bilo prilagoditi da umesto P-ca bude N-kanalac.. ali to je samo kompliciranje i rezervni plan!
Možete se samo nadati
ili da se okanim ćorava posla!!!!???? Sem kaj krivo rekel??
Ovaj jedan bjedan P-kanalac je bio samo reprezentativan primjerak, još k tome i SMD!!!!! Kako bi objasnil kak ispitati P-ca..(Jer sem na njemu provjeril kaj sem nabrbljal. jer nisem bil siguren v to kaj sem rekel ..).. a i v prvom postu sem navel da more biti i lagani overkill za mosfete... samo da se zna napon rada.. a to se vidi koji je napon sa kondenzatora, gretza... Ako su im baze spojene skupa onda je sigurno pull-push.. ili ako motor tak oče.. ali po oznakama bi mogli biti... no velim , majistor je relel kaj je rekel.. ali ipak treba ispitati mosfete da se utvrdi jesu li stvarno krepali!!!
Znam,, dok mosfet dobi infarkt prek gate.. onda ode saj k vragu a to z instrumetntom lako vidiš..jer gate ode v kratki spoj....
lako za mosfet.. ima IRFP450 IRFP460 TO JE VELIKI OVERKILL al nebi ja to nametal... no neznam baš neki P-kanalac... Trebal bi pogledati. poiskati.. A oni su fakat retki po dučanima
A moguće bi možda bilo prilagoditi da umesto P-ca bude N-kanalac.. ali to je samo kompliciranje i rezervni plan!