Pozz svima,
zna li neko možda neki dobar program za izdvajanje muzike odnosno instrumentala iz pesme tako da se glas pevača odstrani,a i neki link za download istog bi dobro došao ....
Program za izdvajanje instrumentala
Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax
Re: Program za izdvajanje instrumentala
Naravno da ima. Taj "program" se zove "master snimak" koji ima više kanala. Na jednom kanalu je snimljen glas pjevača ili "pjevača", a na ostale glazba. Ono što ne želiš čuti - njegov kanal utišaš i eto ti čiste podloge.
- Feko
- Stariji član
- Posts: 4394
- Joined: 23-07-2008, 06:18
- Location: Hrvatska, Slavonija, Selo moje malo...
Re: Program za izdvajanje instrumentala
...to se iz postojece (mp3,wav) pjesme ne moze izvuci! Jedini nacin je da nabavis pjesmu koja ti treba u midi formatu gdje je svaki pojedini instrument kao zasebni kanal kojeg mozes stisati, pojacati, promijeniti mu instrument itd. Toga ima na bacanje...ubacis midi fileove u klavijature i svira ti cijeli orkestar....
http://www.mididb.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.freemidi.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.somadollara.com/midi-download" onclick="window.open(this.href);return false;
što je MIDI?
copy/paste sa jedne stranice:
Najjednostavnije rečeno, MIDI je skup uputa glazbenoj opremi kako da odsvira neku kompoziciju. Sam po sebi ne sadrži digitalizirani zvuk, već samo kolekciju nota zajedno sa pripadajućim efektima. U prijevodu to znači da se unutar MIDI kompozicije nalaze upute kako odsvirati tonove - koje su visine, koliko traju, kakve su dodatne varijacije primijenjene (tzv. aftertouch), te koji su efekti korišteni. Sam doživljaj zvuka ovisi o opremi koju koristite za reprodukciju tih MIDI zapisa, pa zbog toga MIDI kompozicija može nekada zvučiti različito na opremi raznih proizvođača, npr. Rolandova i Korgova klavijatura mogu istu kompoziciju odsvirati tako da slušatelj primijeti razliku, jer im semplirani instrumenti drugačije zvuče.
Tehnički objašnjeno, MIDI tijek podataka je jednosmjerni asinhroni tijek bitova brzine 31,25 Kbit/s prenesen u paketima od 10 bitova - 8 bitova nose korisnu informaciju (note i ostalo), jedan bit je start, a jedan stop bit. Podaci se prenose serijski i zato dolazi do kašnjenja u reprodukciji tonova koji su odsvirani istovremeno, no ta su kašnjenja veličine nekoliko milisekundi i kao takva su zanemariva jer ih ljudsko uho ne može čuti. 10 bitni paketi se zovu MIDI poruke, a mogu se odnositi na kanal (channel messages) ili sistem (system messages).
Od svog nastanka 1982 godine, MIDI protokol (Musical Instrument Digital Interface) su najprije počeli koristiti glazbenici i kompozitori u tonskim studijima. Protokol je omogućavao razmjenu informacija među glazbenom opremom (klavijature, sekvenceri, ritam mašine), ali zbog nedostatka standarda, svaki proizvođač je protokol realizirao onako kako je njemu odgovaralo, što je dovelo do neusklađenosti opreme i nemogućnosti komunikacije. Tada je International Midi Association, grupa zadužena za razvoj MIDI protokola, odlučila standardizirati stvar i na tržištu se pojavio General MIDI (GM) standard koji je i danas podržan od strane svih proizvođača. Standard definira raspored 128 instrumenata i osnova je za svu MIDI opremu. Nakon GM-a pojavila su se razna proširenja (Yamahin XG, Rolandov GS), tako da je trenutna situacija na tržištu poprilično složena.
Razlika između MIDI-ja i digitaliziranog audia je ogromna - digitalizirana kompozicija je original snimljen u digitalnom obliku, dok je MIDI u stvari kompozicija raščlanjena na pojedine instrumente i to one koje je moguće sintetizirati, u što naravno ne spada ljudski glas. Dakle, digitaliziranoj kompoziciji ne možete stišati dionice sa gitarom, niti isključiti bubnjeve, dok u MIDI kompoziciji to možete koristeći softverski mikser - moguće ih je editirati. Digitalizirane pjesme zauzimaju desetak MB, a MIDI pedesetak KB po pesmi. S druge strane, digitalizirane kompozicije uključuju i vokal, što MIDI kompozicije ne mogu jer ga nije moguće sintetizirati. U biti, MIDI je glazbena matrica pjesme sa mogućnošću editiranja svih instrumenata.
Na tržištu se nalazi velika količina proizvoda koji pokrivaju sve što se sa MIDI datotekama može napraviti i mogućnosti manipulacije nad MIDI datotekama koje ti proizvodi imaju su često pomiješane. Grubu podjelu bi mogli izvesti na dvije kategorije: playeri (samo reprodukcija) i sekvenceri (reprodukcija i obrada). Osnovni zadatak MIDI playera je vjerna reprodukcija MIDI zapisa. MIDI sekvenceri su programi koji su u stanju snimati i editirati MIDI datoteke. Koriste ih profesionalci u glazbenim studijima za kreiranje kompozicija, ali i amateri koji nisu zadovoljni što im npr. gitara u omiljenoj MIDI kompoziciji zvuči malo preglasno. No, nećemo se pozabaviti sada sa snimanjem i editiranjem MIDI datoteka jer za to treba i posebna PC zvučna kartica kojih je na tržištu mnogo i neki od sekvencerskih programa kao što je Cubase. Ostavimo to za one koji svoj glazbeni talent koriste u kompozitorske svrhe. Zato ćemo u nastavku pažnju posvetiti jednom od playera midi i karaoke datoteka na računalu. No, recimo najprije nešto o MIDI karaoke formatu.
http://www.mididb.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.freemidi.org/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.somadollara.com/midi-download" onclick="window.open(this.href);return false;
što je MIDI?
copy/paste sa jedne stranice:
Najjednostavnije rečeno, MIDI je skup uputa glazbenoj opremi kako da odsvira neku kompoziciju. Sam po sebi ne sadrži digitalizirani zvuk, već samo kolekciju nota zajedno sa pripadajućim efektima. U prijevodu to znači da se unutar MIDI kompozicije nalaze upute kako odsvirati tonove - koje su visine, koliko traju, kakve su dodatne varijacije primijenjene (tzv. aftertouch), te koji su efekti korišteni. Sam doživljaj zvuka ovisi o opremi koju koristite za reprodukciju tih MIDI zapisa, pa zbog toga MIDI kompozicija može nekada zvučiti različito na opremi raznih proizvođača, npr. Rolandova i Korgova klavijatura mogu istu kompoziciju odsvirati tako da slušatelj primijeti razliku, jer im semplirani instrumenti drugačije zvuče.
Tehnički objašnjeno, MIDI tijek podataka je jednosmjerni asinhroni tijek bitova brzine 31,25 Kbit/s prenesen u paketima od 10 bitova - 8 bitova nose korisnu informaciju (note i ostalo), jedan bit je start, a jedan stop bit. Podaci se prenose serijski i zato dolazi do kašnjenja u reprodukciji tonova koji su odsvirani istovremeno, no ta su kašnjenja veličine nekoliko milisekundi i kao takva su zanemariva jer ih ljudsko uho ne može čuti. 10 bitni paketi se zovu MIDI poruke, a mogu se odnositi na kanal (channel messages) ili sistem (system messages).
Od svog nastanka 1982 godine, MIDI protokol (Musical Instrument Digital Interface) su najprije počeli koristiti glazbenici i kompozitori u tonskim studijima. Protokol je omogućavao razmjenu informacija među glazbenom opremom (klavijature, sekvenceri, ritam mašine), ali zbog nedostatka standarda, svaki proizvođač je protokol realizirao onako kako je njemu odgovaralo, što je dovelo do neusklađenosti opreme i nemogućnosti komunikacije. Tada je International Midi Association, grupa zadužena za razvoj MIDI protokola, odlučila standardizirati stvar i na tržištu se pojavio General MIDI (GM) standard koji je i danas podržan od strane svih proizvođača. Standard definira raspored 128 instrumenata i osnova je za svu MIDI opremu. Nakon GM-a pojavila su se razna proširenja (Yamahin XG, Rolandov GS), tako da je trenutna situacija na tržištu poprilično složena.
Razlika između MIDI-ja i digitaliziranog audia je ogromna - digitalizirana kompozicija je original snimljen u digitalnom obliku, dok je MIDI u stvari kompozicija raščlanjena na pojedine instrumente i to one koje je moguće sintetizirati, u što naravno ne spada ljudski glas. Dakle, digitaliziranoj kompoziciji ne možete stišati dionice sa gitarom, niti isključiti bubnjeve, dok u MIDI kompoziciji to možete koristeći softverski mikser - moguće ih je editirati. Digitalizirane pjesme zauzimaju desetak MB, a MIDI pedesetak KB po pesmi. S druge strane, digitalizirane kompozicije uključuju i vokal, što MIDI kompozicije ne mogu jer ga nije moguće sintetizirati. U biti, MIDI je glazbena matrica pjesme sa mogućnošću editiranja svih instrumenata.
Na tržištu se nalazi velika količina proizvoda koji pokrivaju sve što se sa MIDI datotekama može napraviti i mogućnosti manipulacije nad MIDI datotekama koje ti proizvodi imaju su često pomiješane. Grubu podjelu bi mogli izvesti na dvije kategorije: playeri (samo reprodukcija) i sekvenceri (reprodukcija i obrada). Osnovni zadatak MIDI playera je vjerna reprodukcija MIDI zapisa. MIDI sekvenceri su programi koji su u stanju snimati i editirati MIDI datoteke. Koriste ih profesionalci u glazbenim studijima za kreiranje kompozicija, ali i amateri koji nisu zadovoljni što im npr. gitara u omiljenoj MIDI kompoziciji zvuči malo preglasno. No, nećemo se pozabaviti sada sa snimanjem i editiranjem MIDI datoteka jer za to treba i posebna PC zvučna kartica kojih je na tržištu mnogo i neki od sekvencerskih programa kao što je Cubase. Ostavimo to za one koji svoj glazbeni talent koriste u kompozitorske svrhe. Zato ćemo u nastavku pažnju posvetiti jednom od playera midi i karaoke datoteka na računalu. No, recimo najprije nešto o MIDI karaoke formatu.
Re: Program za izdvajanje instrumentala
Hvala za ovo obijašnjenje,ali ne mogu koristiti midi jer su pesme koje su mi sad potrebne stare i do 45 godina,al dobro je bar znam da se ne zezam sa time
- Feko
- Stariji član
- Posts: 4394
- Joined: 23-07-2008, 06:18
- Location: Hrvatska, Slavonija, Selo moje malo...
Re: Program za izdvajanje instrumentala
to što su stare 45 godina nema nikakve veze...toga sada ima ko govana, u karaokama se pjevaju sve pa i stare pjesme a to ti je to
...problem je jedino ako ne znaš kako se zovu nego ih samo imaš snimljene....ako imaš naziv pjesme google...
...problem je jedino ako ne znaš kako se zovu nego ih samo imaš snimljene....ako imaš naziv pjesme google...
Re: Program za izdvajanje instrumentala
Nasao sam, hvala....