ANTILASER!!!!!
Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax
@roby kad bude gotov IR prijamnik onda cemo popricat na forumu . jer pazi sad ovo , ja nisam fizicar ali svi smo ucili da postupak mijerenja utjeca na mijerenu vrijednost ,! Ovdije je to dosta izrazeno , jer koji IR prijamnik ce oni koristit , koju IR prijamnu diodu , lece !? sve sto malo bude izvan pravila [pitanja nivoa i freq] dat ce pogresne rezultate od kojih vijerojatno necemo imat koristi a mogli bi dozivit samo to da nas zbuni , i da izgubimo vrijeme dok skuzimo da to nisu bas realne "slike" stanja !!!
-
- Pravo uznapredovao :)
- Posts: 461
- Joined: 12-02-2006, 21:14
- Location: Hrvatska
da, to je tocno,zato sam i rekao da se koristi samo dioda,sto manje elemenata koji mogu pokvarit mjerenje.
Drug, dobro uocavas!
samo sto oni koji imaju informacije su u kompaniji sa nekim od proizvodaca antilasera i takvi najcesce i otvaraju takve forume,a naravno da ti takav nece rec nista nego te navest na krive informacije,i onda kad dodu takvi koji bi nesto napravili,nista od toga.
Drug, dobro uocavas!
samo sto oni koji imaju informacije su u kompaniji sa nekim od proizvodaca antilasera i takvi najcesce i otvaraju takve forume,a naravno da ti takav nece rec nista nego te navest na krive informacije,i onda kad dodu takvi koji bi nesto napravili,nista od toga.
-
- Pravo uznapredovao :)
- Posts: 461
- Joined: 12-02-2006, 21:14
- Location: Hrvatska
evo pred dva dana sam se malo uključio u ovaj topic i jedna stvar me neprestano kopka, prvo neke činjenice;
---- lidar šalje usmjerenu svjetlost(VF signale) pod određenim kutom,nebitno kojim 1-2stupnja, mjerenje se izvodi u večini slučaja na udaljenosti od 100-300metara, svjetlost se odbije od tablice (u najboljem slučaju oko 1% svjetlosti kojom je ciljan auto) ,koja rasprši svjetlost prema naprjed i "hvata" ju leća na lidaru ,koja usput ima promjer 3-5cm!!----hoću samo reči da je količina svjetlosti koju hvata i obrađuje lidar iznimno mala.
ajmo sada malo zanemarit činjenicu (samo zbog opčeg razumjevanja) da lidar radi sa infracrvenim spektrom svjetlosti (904nm) i popnimo se malo višlje po valnoj dužini, na svjetlost 500-700nm(vidljiva),tu si več svi mogu predstavit sljedeče; postavite noču na udaljenosti 100met malo ogledalo i uz njega upaljeni automobilski far, pokušajte ogledalo osvjetlit sa 100met, fokusiranom ručnom svjetiljkom(Maglite:-) možete i simulirati impulse 1Hz )... pitanje : jeli moguče vidjeti svjetlost koja se odbila od ogledala??, možete i umjesto senzora-oka koristiti foto otpornik.
Mislim da ako na autu koristimo dovoljni izvor IR svjetlosti, bio on pulsni ili kontinuirani, lidar nebi smio prepoznat koji je njegov signal a koji nije ili bi trebalo utjecat na njega, uostalom pokušajte uzet 2 daljinca od Tv-a i linije ili sl. i usmjerite ih u TV -pokušajte istovremeno na oba stisnuti smanjivanje ili povečavanje tona, kod mene nije baš funkcioniralo(oba 36kHz).
Napisali ste da su sva razmišljanja dobrodošla, eto napisao sam dio svojeg.
Pozdrav
Sva autorska prava pripadaju autoru
---- lidar šalje usmjerenu svjetlost(VF signale) pod određenim kutom,nebitno kojim 1-2stupnja, mjerenje se izvodi u večini slučaja na udaljenosti od 100-300metara, svjetlost se odbije od tablice (u najboljem slučaju oko 1% svjetlosti kojom je ciljan auto) ,koja rasprši svjetlost prema naprjed i "hvata" ju leća na lidaru ,koja usput ima promjer 3-5cm!!----hoću samo reči da je količina svjetlosti koju hvata i obrađuje lidar iznimno mala.
ajmo sada malo zanemarit činjenicu (samo zbog opčeg razumjevanja) da lidar radi sa infracrvenim spektrom svjetlosti (904nm) i popnimo se malo višlje po valnoj dužini, na svjetlost 500-700nm(vidljiva),tu si več svi mogu predstavit sljedeče; postavite noču na udaljenosti 100met malo ogledalo i uz njega upaljeni automobilski far, pokušajte ogledalo osvjetlit sa 100met, fokusiranom ručnom svjetiljkom(Maglite:-) možete i simulirati impulse 1Hz )... pitanje : jeli moguče vidjeti svjetlost koja se odbila od ogledala??, možete i umjesto senzora-oka koristiti foto otpornik.
Mislim da ako na autu koristimo dovoljni izvor IR svjetlosti, bio on pulsni ili kontinuirani, lidar nebi smio prepoznat koji je njegov signal a koji nije ili bi trebalo utjecat na njega, uostalom pokušajte uzet 2 daljinca od Tv-a i linije ili sl. i usmjerite ih u TV -pokušajte istovremeno na oba stisnuti smanjivanje ili povečavanje tona, kod mene nije baš funkcioniralo(oba 36kHz).
Napisali ste da su sva razmišljanja dobrodošla, eto napisao sam dio svojeg.
Pozdrav
Sva autorska prava pripadaju autoru
-
- Odlično uznapredovao
- Posts: 583
- Joined: 09-01-2006, 01:02
- Location: brcko dc
pozdrav
evo jedno laicko razmisljanje to jest pitanje.
da li bi se moglo nekako iskoristit oni mali djeciji laseri koji prodaju kinezi za par maraka za ometanje lidara?
donekle sam upucen u princip rada lidara p recimo znam da rade u ic podrucju a ovi lasercici rade sa vidljivom svjetloscu (uglavnom su crveni a talasna duzina nemam pojma ).
e sad da li bi nekoliko tih lasera postavljenih paralelno moglo da zaslijepi lidar da nemoze da primi svoj signal koji bi po mom misljenju trebao biti mnogo slabiji nego sto je svjetlost lasera?a vjerovatno bi trebalo te lasere malo modifikovati da ne bacaju previse usku zraku posto ne stoje drotovi uvjek u istom polozaju u odnosu na kola.shvatate na sta mislim,da ugao zracenja bude mozda oko 30-ak stepeni.
eto o tome sam ja razmisljao ali pretpostavljam da ima neka caka zasto ovo nemoze da se izvede jer bi neko to vec uradio i ne bi niko placao velike pare za originalne uredjaje a ni vi se ne bi mucili ovde da razradite sistem kako to napraviti.
sacekacu malo da mi odgovorite na ovo ali mislim da cu u svakom slucaju da probam to da napravim posto nema puno posla .
pozdrav
ps:ako procitate u novinama ili vidite na tv da je neki policajac oslijepio znacete da je bio prvi na kome sam isprobao ovu zamisao!!!
:):):):):):):):):):):):):):):)
evo jedno laicko razmisljanje to jest pitanje.
da li bi se moglo nekako iskoristit oni mali djeciji laseri koji prodaju kinezi za par maraka za ometanje lidara?
donekle sam upucen u princip rada lidara p recimo znam da rade u ic podrucju a ovi lasercici rade sa vidljivom svjetloscu (uglavnom su crveni a talasna duzina nemam pojma ).
e sad da li bi nekoliko tih lasera postavljenih paralelno moglo da zaslijepi lidar da nemoze da primi svoj signal koji bi po mom misljenju trebao biti mnogo slabiji nego sto je svjetlost lasera?a vjerovatno bi trebalo te lasere malo modifikovati da ne bacaju previse usku zraku posto ne stoje drotovi uvjek u istom polozaju u odnosu na kola.shvatate na sta mislim,da ugao zracenja bude mozda oko 30-ak stepeni.
eto o tome sam ja razmisljao ali pretpostavljam da ima neka caka zasto ovo nemoze da se izvede jer bi neko to vec uradio i ne bi niko placao velike pare za originalne uredjaje a ni vi se ne bi mucili ovde da razradite sistem kako to napraviti.
sacekacu malo da mi odgovorite na ovo ali mislim da cu u svakom slucaju da probam to da napravim posto nema puno posla .
pozdrav
ps:ako procitate u novinama ili vidite na tv da je neki policajac oslijepio znacete da je bio prvi na kome sam isprobao ovu zamisao!!!
:):):):):):):):):):):):):):):)
-
- Odlično uznapredovao
- Posts: 583
- Joined: 09-01-2006, 01:02
- Location: brcko dc
-
- Pravo uznapredovao :)
- Posts: 461
- Joined: 12-02-2006, 21:14
- Location: Hrvatska
nemože zbog toga jer nije ista valna dužina, a i da je koliko sam shvatio Lidar izbaci upozorenje "Jammed"-ometanje, pa ti onda policiji objašnjavaj,(mislim da bi trebalo najprije ispitat na lidaru dali registrira ometanje, ili su to samo priče za plašenje)
Za dobro ometanje potrebno je "ubaciti" pokoji impuls u niz Lidarovih.
Pozdrav
p.s. ustvari pitanje je koji fazni pomak registrira lidar kao ometanje i dali?, jer ako mu pošaljemo identični niz impulsa natrag (sa malim zakašnjenjem) nakon detekcije dolaznog signala, on to nemože(ili nesmije) registrirat kao ometanje,nego kao odbijanje signala od drugog vozila i tako dobiti natrak skoro dvostruki broj signala(minus prva 1-5 za detekciju i odgovor). Mislim da bi to trebalo biti riješenje??
Za dobro ometanje potrebno je "ubaciti" pokoji impuls u niz Lidarovih.
Pozdrav
p.s. ustvari pitanje je koji fazni pomak registrira lidar kao ometanje i dali?, jer ako mu pošaljemo identični niz impulsa natrag (sa malim zakašnjenjem) nakon detekcije dolaznog signala, on to nemože(ili nesmije) registrirat kao ometanje,nego kao odbijanje signala od drugog vozila i tako dobiti natrak skoro dvostruki broj signala(minus prva 1-5 za detekciju i odgovor). Mislim da bi to trebalo biti riješenje??
-
- Pravo uznapredovao :)
- Posts: 461
- Joined: 12-02-2006, 21:14
- Location: Hrvatska
-
- Pravo uznapredovao :)
- Posts: 461
- Joined: 12-02-2006, 21:14
- Location: Hrvatska
daj pogledaj ovaj mosfet
http://www.elektronika.ba/forum/uploadz ... 902_tr.jpg
taj se nalazi u mojoj shemi, a cijena 30eura
http://www.elektronika.ba/forum/uploadz ... 902_tr.jpg
taj se nalazi u mojoj shemi, a cijena 30eura
Meni je pala na pamet ideja slična kao i Starom drugu; staviš negdje pored registracije LED-icu koja radi na 904nm i na nju dovedeš šum. Ako je intenzitet LED-ice jači od intenziteta odbijene zrake lasera iz lidara, a to ne bi trebao biti neki problem, onda lidar više ne bi mogao izdvojiti svoje impulse iz šuma... Ili ima neku zaštitu i od toga?? Sad je jedino pitanje što će se drotu pojavit na ekrančiću...
- MladaNada
- Stariji član
- Posts: 2529
- Joined: 20-05-2006, 14:57
- Location: Banja Luka RS , Novi Sad RS , Herceg Novi CG
Tesko je prvo detektovati , pa onda u istom trenutku vratiti signal , znate i sami koliko su brzi impulsi. Jednostavnije je stalno emitovati impulse. Ideja sa djecijim laserom je lol Teorija : Emitovati ispred auta zrake kao barijeru koja ce odbijati impulse u raznim pravcima , tj. da ih lidar ne primi nazad. Naravno , barijera bi morala biti pod nekim uglom.