Potreban el. motor
Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax, LAF
Potreban el. motor
Ajde da probam i ovdje, mozda se upravo nadje nesto za mene...
Dakle potreban mi je el. motor po mogucnosti monofazni, najmanje 2kW, i po mogucnosti 2800ob/min (nije presudno) i naravno da nije preskupo
Ako neko od ekipe iz Tuzle i okoline ima ili zna nekoga ko ima motor koji bi mi odgovarao, neka me kontaktira, moze i mailom
Dakle potreban mi je el. motor po mogucnosti monofazni, najmanje 2kW, i po mogucnosti 2800ob/min (nije presudno) i naravno da nije preskupo
Ako neko od ekipe iz Tuzle i okoline ima ili zna nekoga ko ima motor koji bi mi odgovarao, neka me kontaktira, moze i mailom
...kada posisaš sva vesla, tada Nikola si Tesla, s pravom mozes reci da je struja tvoja...
http://www.pik.ba/profil/pejky/
http://www.pik.ba/profil/pejky/
- Feko
- Stariji član
- Posts: 4394
- Joined: 23-07-2008, 06:18
- Location: Hrvatska, Slavonija, Selo moje malo...
Re: Potreban el. motor
Ja sam prije godinu dana tražio motor za banzek za rezanje drva kojeg sam pravio...od 2,5 KW i na autopijacu u Osijeku na štadnu gdje tip ima barem 50 motora (on ih i premotava) mi je rekao da ću teško naći motor preko 2 KW (asinkroni) a da je monofazni. Na kraju sam kupio trofazni od 3 KW sproveo trofaznu struju do garaže i pići
Re: Potreban el. motor
Problem je sto ja imam samo jednu fazu tu gdje mi je motor potreban
Znam da postoji mogucnost da se trofazni motor spoji monofazno, ali tu vec gubim dosta snage, a i nisam siguran koliko je to sigurno, jer ce motor skoro pa stalno biti pod punim opterecenjem.
Najveci monofazni motor koji sam nasao je 1,5kW, a cijene ih od 75-100e, dok mi je danas jedan nudio trofazni motor 3kW za 60e, medjutim taj motor kad spojim monofazno puno trza/trese, pa sam odustao od njega.
Bit ce da cu na kraju morat uzet neki od ovih 1,5kW, ali bojim se da ce mi to biti preslabo.
Treba pokrenut dvoklipni kompresor 240ccm i napunit 8 bar-a u 100l rezervoara
Ovi mali einhell kompresorcici imaju motore od 1,1kW, a moj kompresor takve einhellcice jede za dorucak
Znam da postoji mogucnost da se trofazni motor spoji monofazno, ali tu vec gubim dosta snage, a i nisam siguran koliko je to sigurno, jer ce motor skoro pa stalno biti pod punim opterecenjem.
Najveci monofazni motor koji sam nasao je 1,5kW, a cijene ih od 75-100e, dok mi je danas jedan nudio trofazni motor 3kW za 60e, medjutim taj motor kad spojim monofazno puno trza/trese, pa sam odustao od njega.
Bit ce da cu na kraju morat uzet neki od ovih 1,5kW, ali bojim se da ce mi to biti preslabo.
Treba pokrenut dvoklipni kompresor 240ccm i napunit 8 bar-a u 100l rezervoara
Ovi mali einhell kompresorcici imaju motore od 1,1kW, a moj kompresor takve einhellcice jede za dorucak
...kada posisaš sva vesla, tada Nikola si Tesla, s pravom mozes reci da je struja tvoja...
http://www.pik.ba/profil/pejky/
http://www.pik.ba/profil/pejky/
- Feko
- Stariji član
- Posts: 4394
- Joined: 23-07-2008, 06:18
- Location: Hrvatska, Slavonija, Selo moje malo...
Re: Potreban el. motor
Vidio sam ja kod jednog majstora veliki "Home Made" kompresor i mislim da nije veći motor od 1,5KW po dimenzijama (od oka) je tu negdje. Mala remenica je na motoru a jako velika na kompresoru (kao guma od auta) i to ide bez problema...tako da ti je možda onda jedino riješenje nabaviti veliku remenicu pa sa prijenosom dobiješ na snazi
Re: Potreban el. motor
Vec imam relativno veliku remenicu na kompresoru, ali je onda problem brzina punjenja, jer se taj kompresor uglavnom koristi za pjeskarenje (a to zahtjeva mnoooogo zraka)
Ali ako ne bude drugog rjesenja, dodat cu jos jedan rezervoar, pa da imam dovoljne zalihe zraka dok kompresor puni.
BTW i ovo je Home Made, doduse glava je od fabrickog kompresora Prva petoletka, rezervoari sa kamiona, tlacna sklopka, nepovratni ventil, sigurnosni ventil i predgrupa su kupljeni novi...
Ali ako ne bude drugog rjesenja, dodat cu jos jedan rezervoar, pa da imam dovoljne zalihe zraka dok kompresor puni.
BTW i ovo je Home Made, doduse glava je od fabrickog kompresora Prva petoletka, rezervoari sa kamiona, tlacna sklopka, nepovratni ventil, sigurnosni ventil i predgrupa su kupljeni novi...
...kada posisaš sva vesla, tada Nikola si Tesla, s pravom mozes reci da je struja tvoja...
http://www.pik.ba/profil/pejky/
http://www.pik.ba/profil/pejky/
- Feko
- Stariji član
- Posts: 4394
- Joined: 23-07-2008, 06:18
- Location: Hrvatska, Slavonija, Selo moje malo...
Re: Potreban el. motor
Moja ti je preporuka da ako igdje imaš trofaznu struju u kući/radionici dovuci ju jer će ti još xxx puta zatrebati trofazna strujapejky wrote:Problem je sto ja imam samo jednu fazu tu gdje mi je motor potreban ...
Re: Potreban el. motor
Uopste nema trofazne nigdje, najblize mjesto do kojeg su doveli trofaznu je udaljeno 500m, a da bi meni uveli trofaznu, traze da ja kupim kabal + da platim 2000e
I ne da ce mi xxx puta zatrebati, nego mi je xxxx puta zatrebala do sad.
npr. MIG/MAG aparat mi je na trofaznoj, ventilator u radionici je sa trofaznim motorom (njega sam spojio na monofaznu i radi, ali na njemu i nema nekog velikog opterecenja)...
PS to mi je u vikendici, gdje imam radionicu za "grube stvari" bravariju, zavarivanje, lakiranje, pjeskarenje...
A u gradu za auto elektriku/elektroniku koristim radionicu od prijatelja
I ne da ce mi xxx puta zatrebati, nego mi je xxxx puta zatrebala do sad.
npr. MIG/MAG aparat mi je na trofaznoj, ventilator u radionici je sa trofaznim motorom (njega sam spojio na monofaznu i radi, ali na njemu i nema nekog velikog opterecenja)...
PS to mi je u vikendici, gdje imam radionicu za "grube stvari" bravariju, zavarivanje, lakiranje, pjeskarenje...
A u gradu za auto elektriku/elektroniku koristim radionicu od prijatelja
...kada posisaš sva vesla, tada Nikola si Tesla, s pravom mozes reci da je struja tvoja...
http://www.pik.ba/profil/pejky/
http://www.pik.ba/profil/pejky/
- Feko
- Stariji član
- Posts: 4394
- Joined: 23-07-2008, 06:18
- Location: Hrvatska, Slavonija, Selo moje malo...
Re: Potreban el. motor
E yebi ga onda...preostaje ti da se baciš u politiku pa struju onda poguraš preko stranke, okreneš nešto na ražnju, gajba pive i struja je u tvome dvorištu
Re: Potreban el. motor
Pejky slusaj Feku za savet.To ti je kod Feke spoj godina i iskustva pa nema greske u proracunu nazalost izgleda da se nasalio ali je to surova istina
Re: Potreban el. motor
Nit' sam u bilo kojoj stranci, niti znam preko koje stranke to mogu pogurat, jer je takva zbrka da je u mjesnoj zajednici mandatar iz jedne stranke, u opstini je izbore dobila druga stranka, u kantonu je opet neka treca, u federaciji cetvrta, a u cijeloj drzavi neka peta stranka drzi vlast, pa se prave koalicije, i razna s*anja tako da se ne zna ko pije, al' se zna ko placa NAROD
Al' odosmo daleko od teme...
Al' odosmo daleko od teme...
...kada posisaš sva vesla, tada Nikola si Tesla, s pravom mozes reci da je struja tvoja...
http://www.pik.ba/profil/pejky/
http://www.pik.ba/profil/pejky/
Re: Potreban el. motor
Problem rijesen uz pomoc "Brace Roma "
Dao sam im dva neispravna motora od po 1kW + nesto zeljeza u zamjenu za ispravan (skoro nov) monofazni motor 2,2kW 2900 ob./min.
Njima dobro doslo, jer su u ovome sto sam im ja dao imali vecu kilazu, a meni dobro doslo, jer sam zamjenio dva stara krsa koji su samo skupljali prasinu, za motor vrijedan 80-100e
Sad odo do radionice da napravim nosace za ovaj motor i da ga montiram na kompresor, do tad imate jedno mahanje (oklagijom)
Dao sam im dva neispravna motora od po 1kW + nesto zeljeza u zamjenu za ispravan (skoro nov) monofazni motor 2,2kW 2900 ob./min.
Njima dobro doslo, jer su u ovome sto sam im ja dao imali vecu kilazu, a meni dobro doslo, jer sam zamjenio dva stara krsa koji su samo skupljali prasinu, za motor vrijedan 80-100e
Sad odo do radionice da napravim nosace za ovaj motor i da ga montiram na kompresor, do tad imate jedno mahanje (oklagijom)
...kada posisaš sva vesla, tada Nikola si Tesla, s pravom mozes reci da je struja tvoja...
http://www.pik.ba/profil/pejky/
http://www.pik.ba/profil/pejky/
- Feko
- Stariji član
- Posts: 4394
- Joined: 23-07-2008, 06:18
- Location: Hrvatska, Slavonija, Selo moje malo...
Re: Potreban el. motor
jupiiiii
...sad ne moraš u politiku
...sad ne moraš u politiku
Re: Potreban el. motor
Eh sad jos jedno pitanje za nekog ko ima malo vise iskustva sa el. motorima...
Motor je monofazni SEVER 2,2kW, 2900ob./min., cos(PHI)0,77
Ima startni kondenzator 100-125uF
Kad je kompresor prazan ili na niskom pritisku (<1,5bar) motor krece bez problema, medjutim kad je malo veci pritisak (vece opterecenje) a napon mreze opadne (nekad i do 200V), motor se tesko pokrece ili nikako nemoze krenuti
Sad ja pitam vas, da li bi se ovaj problem (lakseg starta motora) mogao nekako rijesiti, npr. startnim kondenzatorom veceg kapaciteta ili na neki drugi nacin???
I da li uopste smijem stavljati veci kondenzator?
Napomena, kond je samo za start i iskljucuje ga centrifugalni prekidac, dakle nije za stalni rad!
Motor je monofazni SEVER 2,2kW, 2900ob./min., cos(PHI)0,77
Ima startni kondenzator 100-125uF
Kad je kompresor prazan ili na niskom pritisku (<1,5bar) motor krece bez problema, medjutim kad je malo veci pritisak (vece opterecenje) a napon mreze opadne (nekad i do 200V), motor se tesko pokrece ili nikako nemoze krenuti
Sad ja pitam vas, da li bi se ovaj problem (lakseg starta motora) mogao nekako rijesiti, npr. startnim kondenzatorom veceg kapaciteta ili na neki drugi nacin???
I da li uopste smijem stavljati veci kondenzator?
Napomena, kond je samo za start i iskljucuje ga centrifugalni prekidac, dakle nije za stalni rad!
...kada posisaš sva vesla, tada Nikola si Tesla, s pravom mozes reci da je struja tvoja...
http://www.pik.ba/profil/pejky/
http://www.pik.ba/profil/pejky/
- Feko
- Stariji član
- Posts: 4394
- Joined: 23-07-2008, 06:18
- Location: Hrvatska, Slavonija, Selo moje malo...
Re: Potreban el. motor
Ja sam imao slučaj da je teže kretao jer je oslabio kondenzator....probaj sa drugim, možda je samo to problem
Re: Potreban el. motor
Kond. je kupljen nov, jer mi je stari pukao (pustio motor malo duze da se pokusa zaletit i BUM)
Sreca u nesreci je sto mi je poklopac kond.-a proletio par cm pored oka
Sreca u nesreci je sto mi je poklopac kond.-a proletio par cm pored oka
...kada posisaš sva vesla, tada Nikola si Tesla, s pravom mozes reci da je struja tvoja...
http://www.pik.ba/profil/pejky/
http://www.pik.ba/profil/pejky/
- Feko
- Stariji član
- Posts: 4394
- Joined: 23-07-2008, 06:18
- Location: Hrvatska, Slavonija, Selo moje malo...
Re: Potreban el. motor
Probaj sa malo većim kondenzatorom najbolje riješenje bi bio jači motor trofazni
Re: Potreban el. motor
Te stvari se ne rjesavaju na motoru nego na kompresoru. Na motoru bi mozda mogao koristeci neki elektronski soft-starter, ali bi onda bila skuplja pita od tepsije.
Svaki kompresor mora imati nepovratni (jednosmjerni) ventil na cijevi izmedju glave kompresora i rezervoara tak da pritisak u rezervoaru ne djeluje na cilindre kompresora. Neki veci kompresori osim toga imaju jos i rasteretni ventil (bilokakav elektromagnetni ventil) koji pri startu ili stajanju kompresora na par sekundi otvori i ispusti komprimirani zrak iz glave.
Pokusaj nesto poraditi na tome.
Svaki kompresor mora imati nepovratni (jednosmjerni) ventil na cijevi izmedju glave kompresora i rezervoara tak da pritisak u rezervoaru ne djeluje na cilindre kompresora. Neki veci kompresori osim toga imaju jos i rasteretni ventil (bilokakav elektromagnetni ventil) koji pri startu ili stajanju kompresora na par sekundi otvori i ispusti komprimirani zrak iz glave.
Pokusaj nesto poraditi na tome.
Ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti
Re: Potreban el. motor
Nepovratni ventil postoji, i na njemu ima rasteretni vod koji je spojen na za to namjenjenom mjestu na preostatu (tlacna sklopka), sve to funkcionise kako treba, ali kad sklopka ukljuci motor, on nabije pritisak u cijevima do nepovratnog ventila prije nego sto se uspije dovoljno zavrtit da centrifugalni prekidac iskljuci kond.
Tada se desava jedna od sljedecih stvari:
-Motor se nakon nekog vremena uspije dovoljno zavrtit, i dalje sve radi kako treba (kad je napon u mrezi OK)
-Motor zaglavi i onda ja trcim da ga iskljucim (kad je napon ispod 220-215V)
-Iskoci osigurac (to se desava kad motor zaglavi, a ja ga ne stignem na vrijeme iskljucit)
Tada se desava jedna od sljedecih stvari:
-Motor se nakon nekog vremena uspije dovoljno zavrtit, i dalje sve radi kako treba (kad je napon u mrezi OK)
-Motor zaglavi i onda ja trcim da ga iskljucim (kad je napon ispod 220-215V)
-Iskoci osigurac (to se desava kad motor zaglavi, a ja ga ne stignem na vrijeme iskljucit)
...kada posisaš sva vesla, tada Nikola si Tesla, s pravom mozes reci da je struja tvoja...
http://www.pik.ba/profil/pejky/
http://www.pik.ba/profil/pejky/
- Feko
- Stariji član
- Posts: 4394
- Joined: 23-07-2008, 06:18
- Location: Hrvatska, Slavonija, Selo moje malo...
Re: Potreban el. motor
Ako se motor ne uspije zavrtiti u 6 sekundi onda je definitivno preslab motor za ovo što tebi treba...ili veća remenica ili jači motor
...možda zatreba: http://www.bambi-air.co.uk/docs/Budget-handbook.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
...možda zatreba: http://www.bambi-air.co.uk/docs/Budget-handbook.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Potreban el. motor
E onda je problem definitivno do el. mreze, sigurno to u trenutku startanja padne za jos koji volt.
Mozda da ipak probas sa ugradnjom dodatnog rasteretnog EM ventila, jer koliko se sjecam to rasterecenje preko tlacne sklopke ne funkcionise bas najbolje (mislim da treba neki veci pritisak da aktivira to rasterecenje, ali nisam bas siguran)
U svakom slucaju kada bi prvih 5-6 sekundi startanja motora imao na cijevi (izmedju glave i rezervoara) bocni ventil koji bi ispustao sav zrak vani, mislim da ne bi imao problema, jer bi ti to doslo skoro kao motor u praznom hodu.
Mozda da ipak probas sa ugradnjom dodatnog rasteretnog EM ventila, jer koliko se sjecam to rasterecenje preko tlacne sklopke ne funkcionise bas najbolje (mislim da treba neki veci pritisak da aktivira to rasterecenje, ali nisam bas siguran)
U svakom slucaju kada bi prvih 5-6 sekundi startanja motora imao na cijevi (izmedju glave i rezervoara) bocni ventil koji bi ispustao sav zrak vani, mislim da ne bi imao problema, jer bi ti to doslo skoro kao motor u praznom hodu.
Ako kaniš pobijediti, ne smiješ izgubiti