obd-2
Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax
A jel trebas konkretno dijagnostiku za nekog proizvodjaca, il' samo hoces da imas, pa da pomalo radis kad kome zatreba!?
Ovo ti radi za novije modele, ali nemas podrsku za CAN bus, a nemozes radit ni starije modele (obd-1)...
Mislim da samogradnja dijagnostickih uredjaja nema smisla, i ja sam nekad htjeo pravit nesto, al' sam odustao.
Ako imas u planu da se bavis tim stvarima, mozes uzet neki uredjaj koji podrzava samo jednu grupu proizvodjaca (do 150e), a imas i dobrih univerzalnih uredjaja koji podrzavaju skoro sve proizvodjace (do 800e).
Ovo ti radi za novije modele, ali nemas podrsku za CAN bus, a nemozes radit ni starije modele (obd-1)...
Mislim da samogradnja dijagnostickih uredjaja nema smisla, i ja sam nekad htjeo pravit nesto, al' sam odustao.
Ako imas u planu da se bavis tim stvarima, mozes uzet neki uredjaj koji podrzava samo jednu grupu proizvodjaca (do 150e), a imas i dobrih univerzalnih uredjaja koji podrzavaju skoro sve proizvodjace (do 800e).
...kada posisaš sva vesla, tada Nikola si Tesla, s pravom mozes reci da je struja tvoja...
http://www.pik.ba/profil/pejky/
http://www.pik.ba/profil/pejky/
Treba mi u biti za VW-ov VAG COM cisto iz interesa jer imam par vw automobila na raspolaganju i zanima me kako se to radi jer pretpostavljam da nije neka filozofija :lol: :lol:
Mislim sam napravit kabel...nasa sam tu neke sheme za dijagnostiku ali nisam ih jos testirao...pretrazujuci net nasa sam i ovu shemu ali je problem sto treba posebno narucivati programirani kontroler...a krajnja mi je opcija naruciti preko e-gaya :lol: :lol:
Mislim sam napravit kabel...nasa sam tu neke sheme za dijagnostiku ali nisam ih jos testirao...pretrazujuci net nasa sam i ovu shemu ali je problem sto treba posebno narucivati programirani kontroler...a krajnja mi je opcija naruciti preko e-gaya :lol: :lol:
Cirkus Kolorado :D
http://elektronika.rs.ba/data/prodaja/auti/KKLuKablu/
Ovaj interface se pokazao kao veoma solidan, i za te pare nemozes naci bolji (a vjerovatno ni napraviti)...
Ako ti treba za starije modele, kupis i kabal VAG 2x2 to OBD-2, http://elektronika.rs.ba/data/prodaja/auti/OBD/
Imao sam negdje i sheme jednostavnog VAG interface-a (tri verzije, sa optokaplerima, sa MAX232 i jos neka, nemogu se sat sjetit), pa kad nadjem, postavit cu, mada neznam da li je to neko pravio, i da li radi, al' sam cuo da verzija sa optokaplerima nije sigurna...
Ovaj interface se pokazao kao veoma solidan, i za te pare nemozes naci bolji (a vjerovatno ni napraviti)...
Ako ti treba za starije modele, kupis i kabal VAG 2x2 to OBD-2, http://elektronika.rs.ba/data/prodaja/auti/OBD/
Imao sam negdje i sheme jednostavnog VAG interface-a (tri verzije, sa optokaplerima, sa MAX232 i jos neka, nemogu se sat sjetit), pa kad nadjem, postavit cu, mada neznam da li je to neko pravio, i da li radi, al' sam cuo da verzija sa optokaplerima nije sigurna...
...kada posisaš sva vesla, tada Nikola si Tesla, s pravom mozes reci da je struja tvoja...
http://www.pik.ba/profil/pejky/
http://www.pik.ba/profil/pejky/
Tako nesto...
Dijagnostika je odlican pomocni (a u zadnje vrijeme neizostavni) alat, za dobrog majstora, al' sama za sebe dijagnostika nema neku veliku upotrebnu vrijednost, jer ispise kod greske i naziv greske, a onda je na majstoru da skonta zasto se ta greska pojavila i kako je otklonit...
Naravno tu su i razna podesavanja, pracenje informacija u realnom vremenu...
Ja sam 1 godinu odradjivao praksu u ovlastenom Audi servisu, oni koriste originalni VAG dijagnosticki aparat (ogromna kolica sa PC-om, printerom, UPS-om, interfejsima...) koji u sebi ima ugradjen dijagnosticki aparat, multimetar, strujna kljesta i osciloskop...
Ali ni ovaj aparat bez dobrog majstora ne vrijedi nista, iako ima ugradjene module za trazenje greske, tako sto te navodi da kroz korake testiras ono sto ti ispise, ali to najcesce nije efikasno...
A da ne govorim koliko kosta takav aparat
Nije to nikakva filozofija, ali kod nas vecina ljudi pogresno shvata dijagnostiku...zanima me kako se to radi jer pretpostavljam da nije neka filozofija
Dijagnostika je odlican pomocni (a u zadnje vrijeme neizostavni) alat, za dobrog majstora, al' sama za sebe dijagnostika nema neku veliku upotrebnu vrijednost, jer ispise kod greske i naziv greske, a onda je na majstoru da skonta zasto se ta greska pojavila i kako je otklonit...
Naravno tu su i razna podesavanja, pracenje informacija u realnom vremenu...
Ja sam 1 godinu odradjivao praksu u ovlastenom Audi servisu, oni koriste originalni VAG dijagnosticki aparat (ogromna kolica sa PC-om, printerom, UPS-om, interfejsima...) koji u sebi ima ugradjen dijagnosticki aparat, multimetar, strujna kljesta i osciloskop...
Ali ni ovaj aparat bez dobrog majstora ne vrijedi nista, iako ima ugradjene module za trazenje greske, tako sto te navodi da kroz korake testiras ono sto ti ispise, ali to najcesce nije efikasno...
A da ne govorim koliko kosta takav aparat

...kada posisaš sva vesla, tada Nikola si Tesla, s pravom mozes reci da je struja tvoja...
http://www.pik.ba/profil/pejky/
http://www.pik.ba/profil/pejky/
Ako dohvati gajbu pive, propade poso 
error code: 0402 (mechanic too drunk)

error code: 0402 (mechanic too drunk)

...kada posisaš sva vesla, tada Nikola si Tesla, s pravom mozes reci da je struja tvoja...
http://www.pik.ba/profil/pejky/
http://www.pik.ba/profil/pejky/
-
- Posts: 5
- Joined: 12-12-2007, 21:59
- Location: Stara Dubrava, RS, BiH
- Contact:
@imocanin
Ovo ti je BR3 interface koji je dobro zamišljen ali davno + softwer za njega je specifičan, tj. pravi ga samo autor ovog interface-a i živo je s*anje.
Ono što bih ja preporučio za samogradnju jeste AllPro interface koji se ponaša kao onaj ELM327 based interface, znači podržava sve protokole ali može raditi samo dijagnostiku motora. Ustvari, sa tim hardwerom se može raditi sve ali jednostavno autori Softwera za ELM based interface se ne žele upuštati u takvu avanturu. Jednostavno, baziraju se samo na ono što je svih novijim autima zajedničko...
Ja sam se jedno vrijeme zanimao za ovakve uređaje jer sam htjeo da uradim nešto na svom Passat-u, ali kad sam vidio kako neke besplatne informacije pojedinci čuvaju kao zmija noge, tad je moja želja prerasla u inat, tako da sad imam preko 2GB raznog materijala vezanog za autodijagnostiku, kao npr. ovo:
http://www.elektronika.ba/forum/uploadz ... dapter.rar
http://www.elektronika.ba/forum/uploadz ... face_1.rar
http://www.elektronika.ba/forum/uploadz ... W_65_1.rar
http://www.elektronika.ba/forum/uploadz ... 76_VAG.rar

Ovo ti je BR3 interface koji je dobro zamišljen ali davno + softwer za njega je specifičan, tj. pravi ga samo autor ovog interface-a i živo je s*anje.
Ono što bih ja preporučio za samogradnju jeste AllPro interface koji se ponaša kao onaj ELM327 based interface, znači podržava sve protokole ali može raditi samo dijagnostiku motora. Ustvari, sa tim hardwerom se može raditi sve ali jednostavno autori Softwera za ELM based interface se ne žele upuštati u takvu avanturu. Jednostavno, baziraju se samo na ono što je svih novijim autima zajedničko...
Ja sam se jedno vrijeme zanimao za ovakve uređaje jer sam htjeo da uradim nešto na svom Passat-u, ali kad sam vidio kako neke besplatne informacije pojedinci čuvaju kao zmija noge, tad je moja želja prerasla u inat, tako da sad imam preko 2GB raznog materijala vezanog za autodijagnostiku, kao npr. ovo:
http://www.elektronika.ba/forum/uploadz ... dapter.rar
http://www.elektronika.ba/forum/uploadz ... face_1.rar
http://www.elektronika.ba/forum/uploadz ... W_65_1.rar
http://www.elektronika.ba/forum/uploadz ... 76_VAG.rar

Hvala na savjetima, problem nije sastavit te adaptere nego dobavljivost pojedinih komponenti...allpro sam nasa na ovoj stranici
http://www.obddiag.net/allpro.html i bez ovih specijalnih chipova podrzava
ISO9141-2/14230-4 standard i cini mi se zadovoljavajuci pa cu ga sastavit i testirat :lol:
http://www.obddiag.net/allpro.html i bez ovih specijalnih chipova podrzava
ISO9141-2/14230-4 standard i cini mi se zadovoljavajuci pa cu ga sastavit i testirat :lol:
Cirkus Kolorado :D