Zna li netko kako skinut limitator okretaja na automobilu? Otvorio sam onu centralnu kutiju iz koje ide signal na ubrizgivače i unutra ima jedan čip koji se moze izvaditi i isprogramirati tako da nema ograničenja okretaja. Sad, nemam ni programator, ali to bih riješio, samo me zanima koliko je to komplicirano radit ako nemam iskustva s tim. Pretpostavljam da je za uklanjanje limitatora dovoljno uklonit mozda liniju koda ili sl. Upustio bih se u to zato jer me majstor za to trazi 300 eura, a za te pare kupim i programator i isprogramiram si to sam.
Ako netko ima iskustva s tim, unaprijed se zahvaljujem na odgovoru!
... ma da, a ako zezneš uvijek možeš majstoru i dati tih 300
Btw. dobar profesionalni programator je cijenom u tom razredu, pa adapteri za razna kučišta integriraca... sigurno češ uštedjeti Ne zaboravi da ti za sve to treba i odgovarajući soft...
Ovako: radi se o sustavu ubrizgavanja s alfe romeo 75, 87 godiste, 2.0D, taj je sustav premjesten na yugo za autocross, i na otprilike 6000 okretaja se ukljuci limitator i to je maks.
bolje plati to majstoru nego da posle placas citavu elektroniku
taj red koda nimalo nije jednostavno izbaciti,a pogotovo zato sto nemas iskustva u tome. a koliko ja znam mnogo lakse prekinuti dovod signala na limiter, ili izbaciti kompletan chip. to se inace tako radi, a ne dira se kod.
mislim da bi morao mijenjati mape paljenja,jer ako je limit na 6k okretaja,pretpostavimo da iznad 6k okretaja ECU nezna sta dobiva i od koga,pa tako da skidanje blokade bez "sredivanja mapa" neces dobiti apsolutno nista..
a sve zavisi kako je odradjeno. zaboravio sam na kolim kolima je dovoljno izbaciti chip limitera, jer on samo unosi kasnjenje preko odredjenog broja obrtaja. a npr na na paljenju od honde nsr je dovoljno otkaciti ulaz limitera.
postoji vise nacina resavanja tog problema.
mada i dalje stoji da je bolje dati tih 300eura i ne razmisljati o tome.
sve je to ok, mozda bih i dao tih 300 eura da mi covjek nije lijepo rekao:
nije problem, samo ti donesi centralinu (kutija iz koje ide signal na ubrizgivace, ne znam kako se ot kaze knjizevno) i sve cemo mi napraviti za 5 min.
dodas jos 200 eura i kupis VEMS elektroniku i fala bogu kod nas ime dosta ljudi koji ti izmapiraju auto ka kse spada i onda ti blokadu ako zelis stave na 10k okretaja i miran si...samo ne kuzim,ako je auto za utrke,onda je svaka sekunda vazna,za pare se ne pita kolko kosta......
Hajd ovako...
Prvo reci ko je proizvodjac cijelog sistema i koji je to sistem? (mozda Bosch ili Magnetti Marelli ili ...)
S obzirom na godiste te alfe pretpostavio bih da je neki (ako je Bosch) Jettronic!
A koliko ja znam Jettronic ima Eprom (brise se UV svjetlom)
Usput, kakav ti je motor u Yugu, jesil sredio sve ostalo, jel upalio i kako radi sa tom elektronikom?
Jesil sam radio motor, il' s nekim ili ti je neko radio motor.
Moje licno misljenje je da ako si sam radio svoj motor, i mislis da se bavis ozbiljno auto-moto sportom, onda ti se isplati nabavit programator i potreban software, jer uvjek ce tu biti prepravki i dotjerivanja pa neces stalno hvatat majstore i bacat pare...