Limitator okretaja na automobilu

Forum o svemu i svačemu, ALI vezanim za elektroniku.

Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax, LAF

Post Reply
LocoMZ
Posts: 15
Joined: 05-03-2008, 17:46

Limitator okretaja na automobilu

Post by LocoMZ »

Zna li netko kako skinut limitator okretaja na automobilu? Otvorio sam onu centralnu kutiju iz koje ide signal na ubrizgivače i unutra ima jedan čip koji se moze izvaditi i isprogramirati tako da nema ograničenja okretaja. Sad, nemam ni programator, ali to bih riješio, samo me zanima koliko je to komplicirano radit ako nemam iskustva s tim. Pretpostavljam da je za uklanjanje limitatora dovoljno uklonit mozda liniju koda ili sl. Upustio bih se u to zato jer me majstor za to trazi 300 eura, a za te pare kupim i programator i isprogramiram si to sam.
Ako netko ima iskustva s tim, unaprijed se zahvaljujem na odgovoru!
Shenda

Post by Shenda »

... ma da, a ako zezneš uvijek možeš majstoru i dati tih 300 :!:

Btw. dobar profesionalni programator je cijenom u tom razredu, pa adapteri za razna kučišta integriraca... sigurno češ uštedjeti :lol: Ne zaboravi da ti za sve to treba i odgovarajući soft...
User avatar
Smjesko
Stariji član
Stariji član
Posts: 4012
Joined: 26-12-2005, 17:12

Post by Smjesko »

Ma sto bi zeznuo. Uklanjanje tog retka koda zna svaka baka na placu. Stvarno ne znam zasto ti majstori uzimaju 300 Eura. Lopovi jedni. Uh.
LocoMZ
Posts: 15
Joined: 05-03-2008, 17:46

Post by LocoMZ »

zato jer mogu. i to prolazi. i dalje mi treba netko tko ima iskustva s tim
User avatar
stojke369
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 3913
Joined: 19-10-2005, 01:41
Location: Srbija-Paracin

Post by stojke369 »

Postavi vise podataka o kom automobilu je rec.Model,godiste,kubikaza,motor...

Ako sam te dobro razumeo ti hoces da iskljucis blokadu broja obrtaja.
LocoMZ
Posts: 15
Joined: 05-03-2008, 17:46

Post by LocoMZ »

Ovako: radi se o sustavu ubrizgavanja s alfe romeo 75, 87 godiste, 2.0D, taj je sustav premjesten na yugo za autocross, i na otprilike 6000 okretaja se ukljuci limitator i to je maks.
User avatar
zmedak5
Pravo uznapredovao :)
Pravo uznapredovao :)
Posts: 214
Joined: 21-07-2007, 00:18
Location: Komin

Post by zmedak5 »

nista ne prpaj nije to bez razloga!! nemoze ti se ni vrtit puno vise dobivas nista a izgorit ces bezveze motor
LocoMZ
Posts: 15
Joined: 05-03-2008, 17:46

Post by LocoMZ »

ne, motor se pouzdano vrti na preko 8000 okr., a i treba tako jer je to za utrke. nisam napomenuo da je to benzinac, a ne dizel
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7876
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

Post by pedja089 »

bolje plati to majstoru nego da posle placas citavu elektroniku :!:
taj red koda nimalo nije jednostavno izbaciti,a pogotovo zato sto nemas iskustva u tome. a koliko ja znam mnogo lakse prekinuti dovod signala na limiter, ili izbaciti kompletan chip. to se inace tako radi, a ne dira se kod.
komer
Penjem se :)
Penjem se :)
Posts: 77
Joined: 10-01-2008, 18:46
Location: Kutina(Croatia)

Post by komer »

mislim da bi morao mijenjati mape paljenja,jer ako je limit na 6k okretaja,pretpostavimo da iznad 6k okretaja ECU nezna sta dobiva i od koga,pa tako da skidanje blokade bez "sredivanja mapa" neces dobiti apsolutno nista..
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7876
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

Post by pedja089 »

a sve zavisi kako je odradjeno. zaboravio sam na kolim kolima je dovoljno izbaciti chip limitera, jer on samo unosi kasnjenje preko odredjenog broja obrtaja. a npr na na paljenju od honde nsr je dovoljno otkaciti ulaz limitera.
postoji vise nacina resavanja tog problema.
mada i dalje stoji da je bolje dati tih 300eura i ne razmisljati o tome.
LocoMZ
Posts: 15
Joined: 05-03-2008, 17:46

Post by LocoMZ »

sve je to ok, mozda bih i dao tih 300 eura da mi covjek nije lijepo rekao:
nije problem, samo ti donesi centralinu (kutija iz koje ide signal na ubrizgivace, ne znam kako se ot kaze knjizevno) i sve cemo mi napraviti za 5 min.

alo!!! 300 eura za 5 min posla?!? tko je tu lud?
User avatar
pedja089
Administrator sajta
Administrator sajta
Posts: 7876
Joined: 20-02-2007, 14:50
Location: Beočin -Srbija

Post by pedja089 »

pa naravno. lepo ti je covek rekao. verovatno ce samo da izbaci limiter. u elektronici se ne naplacuje vreme ko na kopanju nego znanje :wink:
komer
Penjem se :)
Penjem se :)
Posts: 77
Joined: 10-01-2008, 18:46
Location: Kutina(Croatia)

Post by komer »

dodas jos 200 eura i kupis VEMS elektroniku i fala bogu kod nas ime dosta ljudi koji ti izmapiraju auto ka kse spada i onda ti blokadu ako zelis stave na 10k okretaja i miran si...samo ne kuzim,ako je auto za utrke,onda je svaka sekunda vazna,za pare se ne pita kolko kosta......
LocoMZ
Posts: 15
Joined: 05-03-2008, 17:46

Post by LocoMZ »

pita se pita, 300 ojrica nije malo za tako nesto
User avatar
pejky
Odlično uznapredovao
Odlično uznapredovao
Posts: 701
Joined: 07-01-2006, 21:33
Location: Tuzla
Contact:

Post by pejky »

Hajd ovako...
Prvo reci ko je proizvodjac cijelog sistema i koji je to sistem? (mozda Bosch ili Magnetti Marelli ili ...)
S obzirom na godiste te alfe pretpostavio bih da je neki (ako je Bosch) Jettronic!
A koliko ja znam Jettronic ima Eprom (brise se UV svjetlom)

Usput, kakav ti je motor u Yugu, jesil sredio sve ostalo, jel upalio i kako radi sa tom elektronikom?
Jesil sam radio motor, il' s nekim ili ti je neko radio motor.

Moje licno misljenje je da ako si sam radio svoj motor, i mislis da se bavis ozbiljno auto-moto sportom, onda ti se isplati nabavit programator i potreban software, jer uvjek ce tu biti prepravki i dotjerivanja pa neces stalno hvatat majstore i bacat pare...
LocoMZ
Posts: 15
Joined: 05-03-2008, 17:46

Post by LocoMZ »

Evo, rijeseno je. Crkla cijela elektronika, vracam se na karburator ;)
Post Reply