VOLTMETAR
Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax
VOLTMETAR
Imam stari satić sa komandne table od kadett-a koji je nekad pokazivao količinu goriva. On radi na principu bimetala oko kojeg je malo namota otporne zice koja se grije prolaskom struje kroz nju i savija bimetal ali to vec znate, zar ne . E sad ja bih da taj satic iskoristim da mi pokazuje napon u autu, ali ne mogu ga direktno spojit na 12V jer je struja prejaka i izgorit ce mi zica, pa bi mi trebala neka jednostavna shema da to spojim na 12V i da mi pokazuje napon kao sto neki auti fabricki to imaju ugradzeno.
Re: VOLTMETAR
[quote="adnan980"]Imam stari satić sa komandne table od kadett-a koji je nekad pokazivao količinu goriva. On radi na principu bimetala oko kojeg je malo namota otporne zice koja se grije prolaskom struje kroz nju i savija bimetal ali to vec znate, zar ne 8) . E sad ja bih da taj satic iskoristim da mi pokazuje napon u autu, ali ne mogu ga direktno spojit na 12V jer je struja prejaka i izgorit ce mi zica, pa bi mi trebala neka jednostavna shema da to spojim na 12V i da mi pokazuje napon kao sto neki auti fabricki to imaju ugradzeno.[/quote]
Napravis par mjerenja tako da dobijes U/I karakteristiku na temelju koje mozes lako izracunati potrebne atenuatore koji ti omogucuju mjerenje vecih napona u odgovarajucem omjeru
Napravis par mjerenja tako da dobijes U/I karakteristiku na temelju koje mozes lako izracunati potrebne atenuatore koji ti omogucuju mjerenje vecih napona u odgovarajucem omjeru
Cirkus Kolorado :D
Ja uvjek moram biti negativan, ovako stim ces samo gubiti vrijeme i neces nista napraviti na kraju krajeva, sto se tice voltmetra nista bez elektronike, to ti nece nikad biti tacno, zimi kad je auto ledeno i bimetal ce biti hladniji, sta onda, tvoj napon zavisi od vremenski uslova, a isto tako i tvoj mjerac i sta je onda rezultat, rezultat je dupla netacnost
u pravu si ali shvati da postoje opeli sa fabricki ugradzenim satom koji pokazuje napon, e sad izvana taj sat izgleda kao i ostali a unutra mozda je drugaciji, mozda nema bimetala, to ne mogu tvrditi, ali sigurno znam da ima fabricki ugradzenih satova koji pokazuju napon i to analognih, to je jedno a drugo je to da nema veze zima jer meni to pokazivanje napona ne treba trenutacno nego cijelo vrijeme dok vozim, sto znaci da ce bimetal imati vremena da se normalno zagrijeSaNsKi_Dk wrote:Ja uvjek moram biti negativan, ovako stim ces samo gubiti vrijeme i neces nista napraviti na kraju krajeva, sto se tice voltmetra nista bez elektronike, to ti nece nikad biti tacno, zimi kad je auto ledeno i bimetal ce biti hladniji, sta onda, tvoj napon zavisi od vremenski uslova, a isto tako i tvoj mjerac i sta je onda rezultat, rezultat je dupla netacnost
sporiš serijski prije to uređa na bilo koji napon automobilsku sijalici 12 volt 3wat napravi pomoću drugog voltmetra paskalu tako da spojiš neku bateriju na drugi voltmetar pogledaš napon nap5 volt sad sa staviš onaj voltmetar što sam praviš i tamo di kazaljka stane tamo je pet volta. Ja sam radio takav voltmetar i odličan je uopče ti ni ne treba tiskana pločica!!
Osm toga ti na njemu možeš mjerit sve ampere wate samo ti treba paskala!!!
Evo probat ću okačit sliku mog voltmetra!!!
Osm toga ti na njemu možeš mjerit sve ampere wate samo ti treba paskala!!!
Evo probat ću okačit sliku mog voltmetra!!!