ulazi u sklopnik su 2,3,4 odnosno l1,l2,l3 izlaz prema motoru je iz termike t1,t2,t3 odnosno 2,4,6.
5 iliti 13 je pomocni kontakt koji kad sklopnik radi zatvara se sa kontaktom ispod 14 isto tako rade i ovi pomocni ispred 3 na 4. nije to nula!!,ona dva kontakta gore jedan do drugog je špula sklopnika gdje dovedes napon kako bi sklopnik mogao uklopit. jel ovo uopce orginal sklopka od tog kompresora???? jer ti moras obratiti pozornost i na tlacnu sklopku.
znaci onda bi to trebalo izgledati ovako fazu dovedes na sklopku gdje je 0 iz kontakta autom. ides na tlacnu sklopku a iz tlacne sklopke na špulu sklopnika. Što znaci da kad upalis na automatski dokle god zrak nije nabijen sklopnik ce biti ukljucen i kompresor ce radit nakon sto se zrak nabije tlacna sklopka iskljucuje i prekida špulu sklopnika,a samim time i iskljucuje sklopnik,nakon sto tlak padne tlacna ukljucuje dog ga ponovo ne nabijei tako u krug dok god ne stavis sklopku na 0... e sad ovaj hand nemam pojma cemu sluzi kao ni tipka R tako da to nemoj ni spajat jer nema svrhe.nulu dovedes direktno na drugi kraj špulu sklopnika.
dovodni kabel na L1,L2,L3,a iz T1,T2,T3 izlaz prema motoru. Ukoliko sklopka nije orginal obrati pozornost na snagu sklopnika,kao i na termiku dal nije prejaka ili preslaba u odnosu na motor. Eto toliko nadam se da ces nesto od ovog skuzit
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)