pozdrav!
e ovako, treba mi neka šema po kojoj bi spojio motor od vešmašine na manji broj okretaja kod mene je to 425 okr/min,motor je končar sa 5 žica(žuta,plava,smeđa,crvena,crna)...
spajanje motora od vešmašine
Moderators: pedja089, stojke369, [eDo], trax
- crazy marek
- Penjem se :)
- Posts: 89
- Joined: 02-09-2011, 11:33
- Location: hrvatska
Re: spajanje motora od vešmašine
http://speedy.sh/KDX74/motorce-II.jpg
crvenu i plavu ne koristiš
prekidač ti je samo za promenu smera ali možeš da ga izbaciš,..
crvenu i plavu ne koristiš
prekidač ti je samo za promenu smera ali možeš da ga izbaciš,..
- crazy marek
- Penjem se :)
- Posts: 89
- Joined: 02-09-2011, 11:33
- Location: hrvatska
Re: spajanje motora od vešmašine
evo upravo tako spojio i radi dobro...hvala na šemi...
Re: spajanje motora od vešmašine
Pozdrav, samo da se malo nadovezem.. imam i ja motor od vesmasine (ne znam koji) ima iste zice.. sad zanima me.. kad koristim vecu brzinu, onda u jednom smijeru startuje bolje i vrti brzo, a u drugom smijeru startuje sporije i cini mi se da vrti malo manjim brojem obrtaja.. kao da se nesto muci :S..
A kad koristim sporu brzinu, onda je ok u oba smijera..
I zanima me, zna li se koliko je obrtaja veca brzina, a koliko manja?
Pozdrav
A kad koristim sporu brzinu, onda je ok u oba smijera..
I zanima me, zna li se koliko je obrtaja veca brzina, a koliko manja?
Pozdrav
Re: spajanje motora od vešmašine
velika brzina je izvedena kao dvopolna mašina tj. ima 2800 o/min
to što ti u jednu stranu vrti lepo i zadovoljan si snagom je znak da je povezano kako treba
u drugom slučaju stvar je u tome što si zamenio mesta pomoćnom i glavnom namotaju
tada ti pomoćni namotaj ima ulogu glavnog a glavni ulogu pomoćnog pa samim tim izgubiš na snazi
velika brzina je tako uradjena zato što na mašini za veš motor treba uvek da vrti i cedi veš u jednom već odredjenom smeru,..
mala brzina ,..to je klasičan trofazni namotaj vezan u monofaznom režimu rada
to što ti u jednu stranu vrti lepo i zadovoljan si snagom je znak da je povezano kako treba
u drugom slučaju stvar je u tome što si zamenio mesta pomoćnom i glavnom namotaju
tada ti pomoćni namotaj ima ulogu glavnog a glavni ulogu pomoćnog pa samim tim izgubiš na snazi
velika brzina je tako uradjena zato što na mašini za veš motor treba uvek da vrti i cedi veš u jednom već odredjenom smeru,..
mala brzina ,..to je klasičan trofazni namotaj vezan u monofaznom režimu rada
Re: spajanje motora od vešmašine
Sve perfektno jasno.. hvala bora_73